تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۴
۰
plusresetminus
حجت الاسلام تارم گفت: ۱۳ آبان، انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب نخست ملّت ایران بود که استخوان‌های استکبار جهانی را در هم شکست و گوش‌های شنوا در سراسر جهان آن را شنیدند.
خداوند استکبار جهانی را ذلیل و مسلمانان را عزتمند کرد
به گزارش آرمان کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت روز پنج‌شنبه در اجتماع مردمی یوم الله ۱۳ آبان گفت: در سال ۱۳۴۳ آمریکا با خیال واهی این که جدایی فیزیکی حضرت امام خمینی (ره) از ملّت ایران، انقلاب را ناکام خواهد گذاشت، امام امت را تبعید کردند.

امام جمعه جیرفت افزود: آمریکا غافل از برتری خداوند بوده و به اراده خدا، تبعید حضرت امام خمینی (ره) شعله انقلاب را شعله‌ور کرد.
وی ابراز کرد: سخنان حضرت امام خمینی (ره) در تبعید تمام ایران را فرا می‌گرفت و نهایتاً به وقوع انقلاب انجامید.
 
حجت الاسلام تارم خاطر نشان کرد: خون شهدای دانش‌آموز و دانشجو در رگ مردم غیرتمند، شجاع و ولایی ملّت ایران به جوش آمد و مسیر سرنگونی استکبار را شتاب بخشید.
 
امام جمعه جیرفت اظهار کرد: آمریکا پس از انقلاب، تحقق آرزوهای خود را در لانه‌جاسوسی‌اش با کمک رئیس جمهور خائن ایران که چندی پیش به درک واصل شد طراحی و دنبال می‌کرد.
 
وی تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان توسط دانشجویان، ابهت آمریکا را در هم شکست.
 
امام جمعه جیرفت اضافه کرد: امروز کلام گهر بار امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند برای همگان ثابت شده است.
 
وی عنوان کرد: حادثه طبس و ذلت آمریکا در آن واقعه گواهی دیگر بر ناتوانی و اضمحلال آمریکای جهان‌خوار است.
 
حجت الاسلام تارم ادامه داد: خداوند استکبار جهانی را ذلیل و مسلمانان را عزتمند ساخت و توکل و ایمان به خدا رمز پیروزی ملّت ایران است.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcc1iqs12bqi08.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما