تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۹
۰
plusresetminus
حجت الاسلام بامری گفت: راه دیگر مقابله با استکبار، تحقیر کردن و شکستن شکوه دروغین آنها است همان کاری که دیروز در خلیج فارس فرزندان سپاه پاسداران انجام دادند و دنیا مشاهده کرد و این قدرت اسلام و نظام ایران را به رخ جهانیان کشید.
اصلی ترین علت ذلت و خواری یک ملت، اعتماد کردن به استکبار است
به گزارش "راه آرمان" صبح امروز همزمان با سراسر کشور مراسم ۱۳ آبان با حضور آحاد مردم و مسئولان، نیروهای نظامی و بسیجیان عنبرآباد برگزار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در مراسم ملی ۱۳ آبان گفت: اصلی ترین علت ذلت و خواری یک ملت، اعتماد کردن به استکبار است و این را امروز در کشور افغانستان می بینیم.

وی افزود: واژه استکبار ۴۸ مورد در قرآن آمده که ۴ مورد در رابطه با استکبار شیطان و مابقی، برا انسان به کار برده شده است.

حجت‌الاسلام بامری عنوان کرد: کسی که دچار صفت استکبار شد، حقیقت را نمی فهمد و دچار فخر فروشی و خودبرتر بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: درس ۱۳ آبان برای ما درس برخورد و مبارزه با استکبار است که یکی از راه های مبارزه با استکبار، برخورد تهاجمی با استکبار است. 

امام جمعه عنبرآباد افزود: راه دیگر مقابله با استکبار، تحقیر کردن و شکستن شکوه دروغین آنها است همان کاری که دیروز در خلیج فارس فرزندان سپاه پاسداران انجام دادند  و دنیا مشاهده کرد و این قدرت اسلام و نظام ایران را به رخ جهانیان کشید. 

وی افزود: نمایش دزدی نفت ایران توسط آمریکایی ها افول قدرت پوشالی او را نشان داد و همان وعده خداوند متعال است که فرمود حزب خدا غالب و پیروز است.

حجت الاسلام بامری افزود: پیام ما امروز به رهبر و مولایمان این است که در مسیر انقلاب و ارزش‌های آن تا پای جان ایستاده ایم.


انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcc0iqsi2bqi08.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما