تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۵
۰
plusresetminus
سیدمحمود حسینی ضمن اشاره به شکست عملیات سرقت دریایی آمریکایی‌ها در دریای عمان گفت: چشمان بیدار سپاه اجازه هیچگونه حرکتی را به آمریکایی‌ها نمی‌دهد.
سپاه اجازه هیچ حرکتی را به آمریکایی‌ها نمی‌دهد/آمریکا باید گزینه نظامی را از روی میز بردارد
امام جمعه شهرستان سیرجان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان؛ با اشاره به عملیات دلاورانه رزمندگان غیور سپاه پاسداران در ماجرای اخیر دریای عمان گفت: هدف آمریکا از فتنه گری های اخیر، یکی سرپوش گذاشتن بر شکست هایش در منطقه و دیگری داشتن برگ برنده برای مذاکرات احتمالی و فشار آوردن بر ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی بیان کرد: آمریکا باید گزینه نظامی را از روی میز بردارد و از مواضع خصمانه خود عقب نشینی کند و حامیانش در منطقه از قبیل امارات، عربستان و رژیم غاصب و اشغالگرِ قدس باید درس بگیرند و کشورهای منطقه نباید به آمریکا اعتماد کنند و بدانند ایران اسلامی امنیت منطقه را محقق می کند.

وی توکل داشتن بر خدا و اهل بیت (علیهم السلام) را جزو ویژگی‌های منحصربه‌فرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: نیروهای مسلح ما در کنار ایمان به خدا و اعتقادات دینی، آمادگی کامل رزمی با دشمنان را دارند و در صورت لزوم هنگام تجاوز بیگانگان پاسخ کوبنده‌ای خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی اذعان کرد: دزدی دریایی از سوی نیروهای آمریکایی، رسوایی جدید برای استکبار جهانی بود که سپاه پاسداران با اقتدار مقابل این کینه توزان ایستادگی کرد و مانع سرقت نفتی شد.

انتهای پیام/سعید https://armanekerman.ir/vdcd9x0ffyt0xo6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما