کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج کارگری استان مطرح کرد؛

کم توجهی به رفع جدی برخی موانع اعلامی تولید

17 آبان 1400 ساعت 13:58

روح الله نیکخواه گفت: از سال 92 شرکت دانش بنیان لاوان دچار مشکلات زیادی در تامین نقدینگی و سرمایه در گردش است و به همین علت یک حجم عظیم از امکانات این واحد در حال از بین رفتن و بعضا راکد شدن هست و تاکنون برای راه اندازی این مجموعه هیچ اقدامی صورت گرفته است.


سید روح الله نیک خواه  مسئول بسیج کارگری استان در گفتگو با خبرنگار ما از کم توجهی نماینده وزارت صمت در کرمان گلایه کرد و گفت: در حالی که برخی واحد های تولیدی اعلام شده هنوزدچار مشکل هستند که بعضا در کمیسیون  رفع موانع تولید مطرح شده امادر این خصوص هنوز ترتیب اثری داده نشده است.

وی افزود:  از سال 92 شرکت دانش بنیان لاوان دچار مشکلات زیادی در تامین نقدینگی و سرمایه در گردش است و به همین علت یک حجم عظیم از امکانات این واحد در حال از بین رفتن و بعضا راکد شدن هست و تاکنون برای راه اندازی این مجموعه هیچ اقدامی صورت گرفته است.

این نماینده بسیج کارگری در ادامه تاکید کرد: جلسات رفع موانع تولید باید مرکز اصلی رفع مشکلات باشند به گونه ایی که بعد از معرفی واحد مشکل دار سریعا موانع برطرف و آغاز به کاری آن را شاهد باشیم لذا امیدواریم  مشکلات مطرح شده به طور جدی پیگیری شوند .

وی افزود: مشکل جدایی برق شرکت شیر پگاه کرمان از مجتمع مسکونی نزدیک این واحد تولیدی که در تابستان به صورت مقطعی باپیگیری های سازمان بسیج کارگری استان برطرف شد  اما به صورت دائم هنوز رفع نشده است که در این عرصه متولیان امر می بایستی به صورت جدی اقدام نمایند .

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: در جلسات متعدد مشکلات  و موانع تولید به سازمان های زیربط و در جلسات مذکور ارایه گردیده  اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است و ما از این مسئله به شدت رنجیده خاطر هستیم .

انتهای پیام/ طهماسبی
 


کد مطلب: 122501

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122501/کم-توجهی-رفع-جدی-برخی-موانع-اعلامی-تولید

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir