تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۰
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تا کنون حدود ۹۳ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
واکسیناسیون۹۳ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله کرمانی
به گزارش راه آرمان؛ احمد اسکندری‌نسب در حاشیه بازدید سرزده از مدارس شهر کرمان گفت: تاکنون ۲۴۰ هزار و ۱۸۷ دانش‌آموز دوره اول و دوم متوسطه از مجموع ۲۵۷ هزار ۵۷۵ نفر جامعه هدف دز اول واکسن کرونا را  زده‌اند و ۷۹ هزار و ۸۹۰ نفر نیز تا کنون دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان در استان بدون هیچ مانعی از هفته اول مهرماه سال جاری در حال انجام است، خاطرنشان کرد: به دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا دوازدهم ۲ نوبت واکسن سینوفارم، همانند بزرگسالان تزریق می‌شود.

اسکندری نسب از خانواده‌ها و دانش‌آموزان خواست با توجه به شروع آموزش حضوری در در تمامی دوره‌های تحصیلی از ابتدای آذرماه، دانش‌آموزان باقی‌مانده به‌همراه والدین هرچه سریع‌تر به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: لازم است دانش‌آموزان پس از دریافت واکسن کرونا نگاه عادی‌انگاری نسبت به شیوع ویروس کرونا نداشته باشند و همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت کنند.

وی  یادآورشد: اطلاع‌رسانی لازم به‌منظور ترغیب دانش‌آموزان به واکسینه شدن علیه بیماری کووید ۱۹ در بستر شبکه شاد و پیامک برای اولیای دانش‌آموزان از طریق مدارس محل تحصیل آنان همچنان ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: مهمترین عامل قطع زنجیره بیماری کووید ۱۹، تزریق واکسن و توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ماسک‌زدن و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdccxiqsp2bqip8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین