تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۵
۰
plusresetminus
حسین معروفی با بیان اینکه یادواره خانگی شش هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان را باید فعال کنیم، گفت: سپهبد شهید سلیمانی مکتب درس آموز است.
یادواره خانگی شش هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان را باید فعال کنیم/ شهید سلیمانی مکتب درس آموز است
به گزارش راه آرمان؛ سردار حسین معروفی ظهر امروز در نشست صمیمی با فرزندان شهدا گفت: درود می فرستیم به ارواح طیبه شهدا، امام راحل و سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید سلیمانی و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری را داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نگاه ما به شما نگاه پدر و فرزندی است، عنوان کرد: با فرزندان شهدا جلساتی را در بیت الزهرا سلام الله علیها برگزار می کنیم؛ چرا که ما خودمان بیشتر به این جلسات نیاز داریم.

وی خطاب به فرزندان شهدا تصریح کرد: پایه نظام بر اساس خون پدران شماست؛ امسال یکی از روزهای هفته مقاومت در دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی برای فرزندان شهداست که این برنامه با حضور هزار نفر از فرزندان شهدای استان برگزار خواهد شد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه فرزندان شهدا غفلت نکنند که چرا پدران آنان شهید شده اند، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ شهدا باید کار کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: سپهبد شهید سلیمانی برای مصونیت شیعه، اسلام و انقلاب اسلامی شهید شد و ایشان نماد و مکتب درس آموز است.

این مقام مسئول با بیان اینکه یادواره خانگی شش هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان را باید فعال کنیم، ادامه داد: شهدا را باید معرفی کنیم؛ چرا که شهدا در برخی از خانواده ها غریب هستند و فامیل، برادر زاده ها، خواهر زاده ها آنها را نمی شناسند.

سردار معروفی در پایان خاطر نشان کرد: عملیات کربلای 5 و نبرد لشکر ثارالله را باید به مقتل خوانی تبدیل کرد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdceww8znjh8wni.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما