تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۰
۰
plusresetminus
صبح امروز با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان۳ طرح در روستاهای بخش مرکزی عنبرآباد به بهره برداری رسید.
بهره برداری از  ۳ طرح باحضور فرماندار و مدیرکل دفتر امور روستایی در عنبرآباد
به گزارش "راه آرمان"صبح امروز با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان عنبرآباد؛ مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمان؛ بخشدار مرکزی ؛شهردار مردهک و جمعی از مسئولان روشنایی بلوار شهدای روستای ده رضا، روشنایی بلوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و زیرسازی و آسفالت معابر روستای میثم آباد بطول شش هزار متر مربع به بهره برداری رسید
بلوچی بخشدار مرکزی در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: طرح تامین و روشنایی بلوار سردار شهید سلیمانی روستای علی آباد قدیری به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: همچنین روشنایی بلوار شهدای روستای ده رضا به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیون  تومان از محل اعتبارات دهیاری به بهره برداری رسید.
بلوچی خاطرنشان کرد: طرح زیرسازی و اسفالت روستای میثم آباد به میزان شش هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید و مردم این روستاها از مزایای این طرح ها بهرمند شدند. https://armanekerman.ir/vdcc1iqsi2bqip8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما