کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیین نامه سومین رویداد سراسری سرود «سردار آسمانی ۳» منتشر شد

19 آبان 1400 ساعت 18:20

سومین رویداد سراسری سرود بچه‌های مسجد با عنوان «سردار آسمانی ۳» به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود.


به گزارش راه آرمان؛ سومین رویداد سراسری سرود بچه‌های مسجد با عنوان «سردار آسمانی ۳» به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود.

این رویداد نخستین بار برای چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، پس از آن در اولین سالگرد و امسال ویژه دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت ویژه گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در دی ماه جاری برگزار می شود.

همه گروه ها می توانند آثار خود را با موضوعات ایثار وشهادت اعم از شهدا (دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان وطن، امنیت، ترور، امر به معروف و نهی از منکر، سلامت) و با تکیه بر شاخصه های (کانون فرهنگی هنری، مسجد، بصیرت، ولایت پذیری، شجاعت، تدبیر، اخلاص، یتیم نوازی (فرزندان شهدا) احترام به والدین و علما، مردم داری، عرفان و معنویت) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

در بخش ویژه با توجه به نسل نوین تولید سرود (ساخت ویدیو کلیپ از آثار تولید شده) به سه اثر برتر که همراه اثر سرود برای شرکت در رویداد ویدیو کلیپی که با موضوع، نقش کانون فرهنگی هنری مسجد در فرهنگ سازی ایثار و شهادت باشد و با متن سرود تولید شده همخوانی داشته باشد جوایز نقدی اهدا می شود.

شرکت کنندگان رویداد در دو رده سنی (۱۰ سال تا ۱۸ سال) و (۱۸ تا ۳۵ سال) می‌توانند در جشنواره حضور یابند؛ هر گروه می‌تواند حداکثر ۲ نفر بزرگتر یا کوچک‌تر از سن تعیین شده معرفی کند.

جوایزگروه های منتخب زیر ۱۸سال در بخش آثار تولیدی از گروه اول تا سوم به ترتیب ۶۰، ۵۰ و ۴۰ میلیون ریال و جوایز گروه های منتخب بالای  سال به ترتیب ۸۰، ۷۰ و ۶۰ میلیون ریال است.

جوایزگروه های برتر آثار تقلیدی به 5گروه هر کدام ۲۰ میلیون ریال و در ویدیو کلیپ به سه اثر برتر هر کدام ۴۰ میلیون ریال تقدیم می شود.

زمان ثبت گروه ها در سامانه فهما، تمرین و تولید اثر از ۱۵ آبان تا ۳۰ آذر ماه جاری؛ آخرین مهلت ارسال آثار گروه های سرود به دبیرخانه تا ۵ دی ماه، داوری آثار مرحله اول و اعلام گروه های راه یافته به مرحله نهایی در دهم دی ماه و در نهایت  اعلام گروه های برتر جشنواره ۱۳ دی ماه همزمان با سالروز شهادت سردار دلها است.

دبیرخانه این رویداد سراسری به آدرس پستی کرمان، بولوار جهاد، نبش کوچه شماره ۵۳ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان، کد پستی ۷۶۱۹۸۶۳۱۸۱ است.

سال گذشته بیش از ۴۰۰ اثر از سراسر کشور به این رویداد ارسال شد.
منبع:شهرستان

انتهای پیام/ط
 


کد مطلب: 122544

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122544/آیین-نامه-سومین-رویداد-سراسری-سرود-سردار-آسمانی-۳-منتشر

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir