تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۷
۰
plusresetminus
کمبود گازوئیل در شهرستان جیرفت موجب ایجاد صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت شده است.
كمبود گازوئیل در جایگاه‌های سوخت جیرفت باعث صف های طولانی است
به گزارش راه آرمان از جیرفت؛ صفوف طولانی خودروهای سنگین ترانزیت بار و مسافر در گلوگاه ترانزیتی جنوب در حالی شكل می‌گیرد كه بسیاری از این خودروها پس از نرسیدن سوخت گازوئیل مجبور می‌شوند با باک خالی جایگاه را ترک كنند یا مدت‌های طولانی در صف انتظار باقی بمانند.
 
تأمین سوخت برای كامیون‌داران شهرستان جیرفت و همچنین شهر بلوک روستای گنج‌آباد به مشكل جدی تبدیل شده به طوری كه مدتی است بعضی رانندگان تریلرها، كامیون‌ها، اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها از كمبود گازوئیل در این شهرستان گلایه‌مندند و مطالبه خود را با مراجعه به پایگاه خبری دقیانوس منعکس كردند.
 
رانندگان كامیون‌ها با اظهار اینکه برای سوخت‌گیری به جایگاه‌ها مراجعه كرده‌ایم، اما با نبود گازوئیل مواجه و مجبور شده‌ایم كامیون‌ها را بخوابانیم.
 
کمبود سوخت گازوئیل در حالی هست که رانندگان خودروهای سنگین در این صفوف طولانی با وجود سختی‌ها و مشکلات با تمأنینه و صبورانه در انتظار عرضه سوخت هستند.
در روند بررسی این موضوع می‌توان گفت که با توجه به اینکه در فصل بارگیری و خرید و فروش مرکبات و میوه‌های فصلی باغداران و کشاورزان قرار داریم؛ با این روند اگر هر بار چند روز كامیون بخوابد، درآمد این قشر از جامعه كاهش زیادی خواهد داشت و دیگر نه توان تأمین مخارج زندگی را دارند و بعضاً قادر به پرداخت اقساط ماشین سنگین خود نیستند و همچنین محصولات و مخارج کشاورزان تلف و هدر خواهد شد.
 
روز گذشته که وارد جایگاه سوخت روستای گنج‌آباد شهر بلوک شدیم با نازل‌های خوابیده كه نشان از تمام شدن گازوئیل است روبرو شدیم و رانندگان خودروها همچنان سر درگم در جایگاه مانده‌اند.
 
گفتنی است روز گذشته جهت تهیه گزارش خبری به جایگاه سوخت روستای گنج‌آباد شهر بلوک مراجعه کردیم كه به محض رسیدن به جایگاه اعلام كردند گازوئیل تمام شده است و قرار است گازوئیل به جایگاه ارسال شود اما از ورود تانکر حامل سوخت جدید هم خبری نبود تازه این در حالی بود كه ده‌ها كامیون و خودرو در صف منتظر بودند.
 
با توجه به بازدید میدانی و بررسی‌هایی که در جایگاه عرضه سوخت در روستای گنج‌آباد شهر بلوک صورت گرفت، كمبود سوخت گازوئیل در بیشتر اوقات در جایگاه‌های این روستا موجب شده كه برخی رانندگان مجبور شوند سوخت وسایل نقلیه خود را از حومه و اطراف شهر با هزینه‌های گزاف تأمین كنند و در مواردی هم کار و زندگی این طیف از جامعه که اکثریت آنها کشاورز هستند مختل شود.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdciqrazwt1arw2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما