تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۶
۰
plusresetminus
تیم منتخب نرماشیر در فینال مسابقات جام شهید سلیمانی فهرج با غلبه بر حریف خود قهرمان این دوره از بازی ها شد.
قهرمانی منتخب نرماشیر در مسابقات فوتبال جام شهید سلیمانی فهرج + تصاویر
به گزارش راه آرمان؛ عصر روز قبل در فینال مسابقات فوتبال جام شهید سلیمانی فهرج دو تیم جوانان محمدآباد سید و منتخب نرماشیر در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف هم رفتند که در پایان منتخب نرماشیر با نتیجه پرگل ۳ بر ۰ حریف خود را مغلوب و مقتدرانه عنوان قهرمانی این دوره از بازی ها را از آن خود کرد.

همچنین در دیدار رده بندی با توجه به عدم حضور تیم زنده یاد شکوهی ریگان، تیم چهل تخم دیگر نماینده شهرستان نرماشیر به مقام سوم مسابقات رسید.

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در آیین اختتامیه این مسابقات با قدردانی از عوامل اجرایی بازی ها در مزین نمودن جام بنام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز ما از ورزش روح پهلوانی، روح آزادگی و اقتدا به شهدا به ویژه شهید بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی را یاد میگیریم.

وی افزود: ما در ورزش بازنده نداریم همه برنده هستیم چرا که هر کسی برای ورزش قدم برمیدارد در حقیقت برای سلامت خود و جامعه در حال تلاش کردن است.

آقاملایی تأکید کرد: اگر ما چه از لحاظ جسمی و معنوی خواستار رشد هستیم یکی از راه های آن بحث ورزش است.

گفتنی است جام شهید سلیمانی فهرج از ۱۵ مهر ماه با حضور ۱۶ تیم از شهرستان های فهرج، نرماشیر و ریگان آغاز و نهایتا روز قبل پس از گذشت بیش از یکماه با قهرمانی منتخب نرماشیر به کار خود پایان داد.



انتهای پیام /عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcd5x0fnyt0xk6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما