تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۹
۰
plusresetminus
مسؤول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان:

مادر شهید گمنام تازه شناسایی شده روز پنجشنبه میهمان مردم رفسنجان است

مسؤول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: مادر شهید گمنام تازه شناسایی شده روز پنجشنبه میهمان مردم رفسنجان است.
مادر شهید گمنام تازه شناسایی شده روز پنجشنبه میهمان مردم رفسنجان است
به گزارش راه آرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، عصر امروز  جلسه‌ هماهنگی مراسم استقبال از خانواده شهید مهدی تحویلیان با حضور اعضای ستاد استقبال در رفسنجان، سرهنگ محمود مهدوی مسؤول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، سرهنگ شهسواری مسؤول حفظ آثار دفاع مقدس ارتش در منطقه جنوب شرق کشور و جمعی از همراهان در سالن شهید هنری دانشگاه برگزار شد.


رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم با حاضرین در جلسه، گفت: جای بسی افتخار است که دانشگاه، میزبان این شهید است، اولین جلسه هماهنگی جهت استقبال از خانواده شهید، دیروز در دفتر فرماندار رفسنجان برگزار  و هسته اولیه ستاد استقبال تشکیل شد. دومین جلسه ستاد، شب گذشته در اداره بنیاد شهید رفسنجان برگزار و تقسیم وظایف بین ارگان‌های مختلف دولتی انجام شد و قبل از این جلسه نیز جلسه سوم ستاد، در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد و صحبت های مفصلی انجام شد و مجدداً برنامه‌هایی که باید در سطح شهر و دانشگاه انجام شود، نهایی شد.
سرهنگ محمود مهدوی هم در این جلسه ضمن تشکر از حضور همه اعضای جلسه، گفت: با توجه به آزمایش‌های ژنتیکی که از خانواده‌های شهدا انجام شده و همچنین آزمایش ژنتیکی که از سال ۱۳۸۰ به بعد از پیکر شهدای گمنام انجام شده است کار شناسایی هویت شهدای گمنام انجام می شد اما به دلیل تحریم‌ها  کار شناسایی به تعویق افتاده بود که با هماهنگی مجموعه ژنتیک نور، شناسایی شهدا دوباره سرعت گرفته است.
مسؤول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان افزود:  تعداد ۳۰ شهید در آبان ماه امسال شناسایی شده و از سه شهیدی که در استان کرمان شناسایی شده‌اند یک شهید در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان است.
وی بر ضرورت تکریم این خانواده شهید تاکید کرد و گفت: خانواده و مادر این شهید باید در مراسم رسمی مورد استقبال قرار گیرند.
در ادامه جلسه، سرهنگ شهسواری، گفت: با هماهنگی‌‌هایی که از طرف ارتش و بنیاد شهید اصفهان انجام شده، خبر احراز هویت شهید مهدی تحویلیان روز گذشته ساعت ۱۷ به خانواده شهید داده شده است. بنا بر این بود که خانواده شهید عصر سه‌شنبه از اصفهان به سمت کرمان حرکت کنند اما با پیشنهادی که رئیس دانشگاه داد برنامه تغییر خواهد کرد و ما با خانواده شهید هماهنگ خواهیم کرد که روز چهارشنبه به سمت کرمان حرکت کنند و صبح پنج شنبه از کرمان با همراهی مسؤولان ارتش و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در رفسنجان حضور پیدا کنند.
بعد از این جلسه جهت بازدید از مسیر استقبال در دانشگاه، افراد حاضر به مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه رفته و جایگاه مراسم و مسیر استقبال را مورد بررسی قرار دادند.

  https://armanekerman.ir/vdcjt8evouqe8mz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما