تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۷
۰
plusresetminus
مسئول جایگاه سوخت رابر خبر داد:

۳ نفتکش سهمیه گازوئیل رابر به ازای هر ۱۰ روز

میثم شهابی گفت: شرکت نفت سوخت گازوئیل را برای جایگاهای سطح استان سهمیه بندی کرده و برای جایگاه رابر به ازای هر ۱۰ روز۳ نفتکش در نظر گرفته است.
۳ نفتکش سهمیه گازوئیل رابر به ازای هر ۱۰ روز
به گزارش راه آرمان؛ میثم شهابی در خصوص نبودن مستمر سوخت نفتگاز (گازوئیل) در جایگاه سوخت رابر گفت: شرکت نفت سوخت گازوئیل را برای جایگاه های سطح استان سهمیه بندی کرده و برای جایگاه رابر به ازای هر ۱۰ روز۳ نفتکش در نظر گرفته که این سهمیه شامل بخش ترانزیت (ناوگان حمل نقل) بخش کشاورزی و بخش صنعت و معدن است.

مسئول جایگاه سوخت رابر افزود: با توجه به سهمیه کم جایگاه و تعداد بالای مصرف کننده عرضه کم و تقاضا زیاد ایجاد شده و همین امر موجب گردیده که جایگاه نتواند بصورت مستمر سوخت تحویل مصرف کنندگان دهد.

شهابی اظهار کرد: شرکت نفت جهت رفع مشکل و جلوگیری از ابطال حواله های بخش کشاورزی حواله های کشاورزی را به صورت فصلی و سه ماهه صادر کرده؛ متاسفانه عده ای از کشاورزان از فرصت اول مهر تا پایان آذر استفاده نکرده اند و به یکباره با شروع بارش های اخیر به جایگاه مراجعه می کنند.

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت و سهمیه جایگاه جوابگو همه کشاورزان نیست و به نوبت ان‌شاءالله سوخت تا پایان آذر ماه به همه کشاورزان تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdciwrazwt1arq2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما