تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۸
۰
plusresetminus
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان :

پیکر شهدای نیروی انتظامی فردا در کرمان تشییع می‌شود

کوروش احمدیوسفی گفت: مراسم تشییع پیکر سه شهید نیروی انتظامی در درگیری با اشرار مسلح فردا برگزار می‌شود.
پیکر شهدای نیروی انتظامی فردا در کرمان تشییع می‌شود
به گزارش "راه آرمان"؛ کوروش احمدیوسفی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پیکر شهدای نیروی انتظامی که در درگیری با اشرار مسلح در دشت "سمسور" در مرز استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل شدند به کرمان منتقل شده است اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر پاک شهیدان فردا در کرمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این درگیری سرتیپ دوم "مهدی توسنگ" سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر استان کرمان، ستوان دوم" احسان شیرخانی" و سرباز مدافع وطن "امیر حسین خدادادی" به شهادت رسیدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به جزئیات مراسم تشییع این شهیدان گفت: پیکر مطهر این شهدا با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، همرزمان و مردم شهید پرور کرمان روز پنج شنبه 27 آبان ماه ساعت 8 صبح از حسینیه "ثارالله" واقع در میدان "شورا" شهر کرمان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، عصر روز گذشته تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی در دشت سمسور واقع در مرز استان کرمان با سیستان و بلوچستان با کاروان اشرار و قاچاقچیان مسلح درگیر شدند و در این درگیری سرتیپ دوم "مهدی توسنگ" سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر استان کرمان، ستوان دوم" احسان شیرخانی" و سرباز مدافع وطن "امیر حسین خدادادی" به شهادت رسیده و 6 نفر از ماموران مجروح شدند.

انتهای پیام/ط
  https://armanekerman.ir/vdcbz5b80rhb50p.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین