تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۱
۰
plusresetminus
عبدالرضا ناظری گفت: راه شهدا ادامه دارد و همکاران بنده در اقصی نقاط کشور با کسانی که بخواهند در نظم، امنیت و آرامش مردم اخلال داشته باشد با قاطعیت برخورد خواهند کرد و اجازه جولان به آنها نخواهند داد.
راه شهدا ادامه دارد/ اجازه جولان به مخلان امنیت را نمی دهیم
به گزارش راه آرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری در حاشیه مراسم تشییع شهدای ناجا در جمع خبرنگاران گفت: نیروی انتظامی در تمامی صحنه ها در راستای برقراری نظم و امنیت حضور دارد و از تقدیم کردن جان خود ابایی ندارند و آنها جان خود را برای امنیت و آرامش این کشور و مردم فدا می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: نمونه بارز این نیرو، شهدای والا مقامی است که امروز در محضر آنها هستیم و مردم قدرشناس کرمان برای ادای احترام به این شهدا و خدمت گذاران خود در عرصه نظم و امنیت حضور پیدا کرده اند.

وی تصریح کرد: در شرق استان همکاران انتظامی ما در شهرستان بم عملیاتی علیه یکی از گروه های شرارت داشتند که دو تن از این اشرار در صحنه به هلاکت رسیدند و تعدادی سلاح و مهمات از آنها کشف شده است و همکاران ما بر سایر اعضای این باند اشراف دارند و بزودی آنها نیز به سزای عملشان خواهند رسید.

این مقام مسئول ابراز کرد: در این عملیات سه تن از بهترین نیروها و همرزمان ما به فیض شهادت نائل آمدند و امروز هم حضور مردم در کنار خانواده معظم این شهدا، نشان از احترام مردم به نیروهای خدمتگذار خود در عرصه نظم و امنیت دارد.

سردار ناظری تأکید کرد: راه شهدا ادامه دارد و همکاران بنده در اقصی نقاط کشور با کسانی که بخواهند در نظم، امنیت و آرامش مردم اخلال داشته باشد با قاطعیت برخورد خواهند کرد و اجازه جولان به آنها نخواهند داد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این شهدای عزیز هر سه اهل استان کرمان هستند و قطعا از افرادی بودند که در مکتب حاج قاسم پرورش یافته بودند و روحیات حاج قاسم همچون اخلاص در عمل، شجاعت، شهامت، ایثارگری و خدمت گذاری به مردم را داشتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: زمانی که مردم عزیز ما مشغول استراحت بودند؛ آنها در عمق کویر و در دل شب با اشرار درگیر شدند و قطعا راه و یاد شهدا پایدار خواهد بود و آنان جزو سرمایه های معنوی نظام و ناجا هستند و ما نیز به وجود آنها افتخار می کنیم.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcjo8evtuqe8mz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما