تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۸
۰
plusresetminus
درخواست مردم و مسئولان رفسنجان از خانواده شهید تحویلیان؛

اجازه دهید پیکر شهید تحویلیان در رفسنجان بماند

مردم و مسئولان رفسنجان پس از استقبال باشکوه از خانواده شهید مهدی تحویلیان در شهرشان، از ایشان خواهش کردند که اجازه دهند تا پیکر طهر شهید در رفسنجان بماند.
اجازه دهید پیکر شهید تحویلیان در رفسنجان بماند

به گزارش راه آرمان، آیین استقبال از شهید تازه شناسایی شده ” مهدی تحویلیان” صبح امروز در دانشگاه ولیعصر رفسنجان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.
دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوبشرق ارتش در این مراسم حضور داشتند.

رضا رنجبر کریمی رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم به محضر خانواده معظم شهدا در این دانشگاه اظهار کرد: میدان شاهد دانشگاه ولیعصر امروز تفسیر شد و چه سعادتی بالاتر از این که میزبان مادری باشیم که سالها صبوری کرد و امروز به وصال فرزندش نائل آمد.


وی افزود: مادر شهید امروز این حضور پرشور مردم را می بینید که چطور حرمت قائل شدند، خوشا بحال شما که از یادگاران شهدا هستید و رنگ و بوی شهادت را بیشتر حس می کنید.
حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان نیز در این آیین بیان کرد: یک خواهش از طرف مردم، مسئولان و خانواده های معظم رفسنجان از خانواده شهید تحویلیان دارم و آن اینکه این افتخار را از رفسنجان بیرون نبرید، رضایت دهید پیکر مطهر شهید در رفسنجان باشد.
وی خاطر نشان کرد: مطمئن باشید مردم رفسنجان وفادارند و حق فرزند شما را ادا خواهند کرد.


این درخواست همچنین از زبان رئیس دانشگاه ولیعصر، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و تحقیقات و فرمانده جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی که به عنوان سخنران پشت تریبون حاضر شدند، از خانواده شهید تحویلیان مطرح شد.
هنوز پاسخی از سوی خوانواده معظم شهید تحویلیان به این درخواست داده نشده است.
به گفته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان در صورت عدم موافقت خانواده شهید، پیکر مطهر شهید تحویلیان در ایام فاطمیه به زادگاهش منتقل می شود.
انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdcevw8zvjh8wpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما