تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۲
۰
plusresetminus
حمید ابراهیم آبادی از اجرای ۷۰ برنامه توسط سپاه فهرج در هفته بسیج خبر داد.
اجرای ۷۰ برنامه توسط سپاه فهرج در هفته بسیج
به گزارش راه آرمان؛ حمید ابراهیم آبادی فرمانده سپاه فهرج در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان از بسیج پاره تن مردم بعنوان شعار هفته بسیج نام برد و بیان کرد: در این هفته که از ۲۹ آبان لغایت ۵ آذر برگزار می‌شود تعداد ۷۰ برنامه تدارک دیده شده اند.

وی افزود: نواختن زنگ بسیج، دیدار با امام جمعه، برپایی نمایشگاه اولین رویداد علمی، ویزیت رایگان، اعزام گروه های جهادی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری نشست های بصیرت افزایی و روشنگری، برنامه های قرآنی، صبحگاه نمایش اقتدار بسیج، یادواره خانگی شهدا و ... از جمله برنامه های مهم هفته بسیج است که اجرایی می شوند.

ابراهیم آبادی اضافه کرد: همچنین در این هفته ۱۲ طرح آبرسانی در شهرستان فهرج به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه فهرج در ادامه به فعالیت گروه های جهادی اشاره و اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ گروه جهادی به تعداد ۳۶۰ نفر از بسیجیان برای خدمات رسانی به مناطق محروم این شهرستان اعزام شده اند.

وی گفت: طی این مدت ۲۲ واحد مسکونی با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان تکمیل، ۶ واحد مسکونی با صرف یک میلیارد و یکصد و ده میلیون تومان و ۲۶ سرویس بهداشتی و حمام با صرف هزینه سیصد و پنجاه و یک میلیون تومان برای محرومان و نیازمندان احداث شده است.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcfc0dy1w6d0va.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما