تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
۰
plusresetminus
فرمانده قرارگاه جنوبشرق ارتش گفت: امروز اگر بازدارندگی و امنیت در کشور حاکم است و سراسر کشور تحت رصد نیروهای قرار دارد، به برکت وجود شهداست، ما مدیون خانواده شهدا هستیم.
امنیت و بازدارندگی کشور به برکت حضور شهدا است/ تقدیم۴۸ هزار شهید توسط ارتش جمهوری اسلامی به انقلاب
به گزارش راه آرمان، امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان امروز در آیین استقبال از خانواده شهید مهدی تحویلیان در رفسنجان اظهار کرد: شهید تحویلیان عضوی از خانواده ۴۸ هزار و ۵۰۰ شهید ارتش جمهوری اسلامی است.
 
وی افزود: امنیت و اقتدار مرهون دلاور مردی های شهدای گرانقدری است که از بدنه سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیجیان عزیز کشور را از بلایایی که می توانست دچار سختی کند نجات دادند.

غلامعلیان خاطر نشان کرد: امروز اگر بازدارندگی و امنیت در کشور حاکم است و سراسر کشور تحت رصد نیروهای قرار دارد، به برکت وجود شهداست، ما مدیون خانواده شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: شهید تحویلیان بصیرت نفسانی رو درک کرد و دشمن شناسی و حضور به موقع از خصایص این شهید بزرگوار است، او سرمشقی برای هم رزمانش با روحیه جوانمردی و بزرگواری بود.

غلامعلیان گفت: امروز مردم رفسنجان انصافا پاداش بسیار خوبی به خانواده شهید تحویلیان دادند که سالها چشم انتظار بودند.
 
غلامعلیان خاطر نشان کرد: مردم رفسنجان قدردان پیکر شهید بودند، عاجزانه از خانواده شهید تقاضا داریم اجازه دهند تا پیکر مطهر شهیدشان در دیار حاج قاسم بماند.
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcdnx0f9yt0x96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما