تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۴
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برخی می گویند آبرسانی چه ربطی به بسیج دارد و ما می گوییم چه اصولگرا چه اصلاح طلب برای مردم چکار کردید ما که نمی خواهیم صندلی کسی را بگیریم، دنبال وزیر و استاندار شدن نیستیم دنبال نوکری کردن به مردم هستیم.
نمی خواهیم صندلی کسی را بگیریم/ دنبال نوکری کردن به مردم هستیم

به گزارش راه آرمان؛ سردارحسین معروفی در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بسیج در حسینیه ثارالله رفسنجان با تبریک آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج، کار خوب و بسیار ارزشمندی است.
فرمانده سپاه ثارالله استان با بیان اینکه بسیج یک نیروی نظامی نیست؛ یک فکر، ایده و آرمان است، گفت: نطفه بسیج در صدر اسلام در مدینه منوره به دست پیامبر اکرم بنیان گذاری، به دست امیرالمومنین گسترش و به دست امام حسین (ع) بقای همیشگی یافت.
وی با اشاره به اینکه بسیج استمرار و حرکت بزرگ و ماندگار عاشورای حسینی است، افزود: امام راحل با تبعیت از پیامبر(ص) بسیج را پایه گذاری کرد، زمانی که بسیج مستضعفان شکل گرفت هیچکس اثرات آن را نمی دانست اما در طول انقلاب، در جنگ سرد و هم در عرصه جنگ نرم و سخت امنیتی و در حوزه های فرهنگی و علمی هرجا نگاه می کنیم حضور معنادار بسیج را در کشور ملموس است.


سردار معروفی عنوان کرد:  امروز بسیج از چهارچوب جغرافیای ایران خارج شده در کشورهای اسلامی فرهنگ بسیج پایه گذاری شده، اگر در عراق حشد الشعبی شکل می گیرد،شیعه و سنی در یک قالب با نگاه شهید سلیمانی حرکت می کنند با تبعیت از نظام سیاسی و الگوگیری از بسیج مستضعفان است.
وی خاطرنشان کرد: بسیج در چهارچوب جغرافیای ما نیست، در سوریه، یمن، لبنان، بحرین و غزه و هر کجا در کشورهای اسلامی نگام می کنیم ردی از بسیج است. راه اندازی گروه های خاص و بزرگ برگرفته از تفکر بسیج و توسط شهید سلیمانی برای مقابله با باطل صورت گرفته است.
فرمانده سپاه ثارالله استان تاکید کرد: نگاه بسیج توکل، توسل و بن بست شکنی، مردمی و انقلابی بودن است.
وی خاطرنشان کرد: اخلاص در عمل و غیر محافظه کاری فرمول اصلی بسیج است، بسیج به دنبال پیش روندگی و غیرمحاسبه گر است.
سردار معروفی ابراز کرد: بسیج در هر عرصه هر کجا که لازم باشد، خودش را سد بلا می کند و جان پناه ملت ایران می شود.
وی بیان کرد: مصداق عملی بسیج در همه عرصه ها شهید قاسم سلیمانی است، وی در آرمان خواهی، ولایت مداری ، عرصه های عطوفت، سیاسی، اجتماعی، معنویت و… الگوی همگان است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سیاست بسیج، ذات انقلاب و آرمان های امام راحل است ولی حزب و گروهی نیست خود را فدای همه مردم می کند.
وی افزود: برخی می گویند آبرسانی چه ربطی به بسیج دارد و ما می گوییم چه اصولگرا چه اصلاح طلب برای مردم چکار کردید ما که نمی خواهیم صندلی کسی را بگیریم، دنبال وزیر و استاندار شدن نیستیم دنبال نوکری کردن به مردم هستیم.
سردار معروفی اذعان کرد: بسیج ماموریت و رسالت است و هر کجا سنگی را جلوی مردم دید، بلند می کند.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه مسکن مددجویان و محرومین و همچنین حوزه اشتغال به طور ویژه ورود پیدا کرده ایم، گفت: فلسفه این نمایشگاه و صندوق های مردم نهاد مشارکت و اشتغال برای خود مردم است.
سردار معروفی اضافه کرد: سال گذشته در ۲۳۶ صندوق ۸ میلیارد تومان گردش مالی با پول‌های مردم صورت گرفت.
وی با تاکید بر اینکه اشتغال خانگی بسیج سازندگی مصداق اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی سفره مردم را مراقبت می کند. خانواده ها را  نجات و حرمت مردم را حفظ می کند و سفره های آنها را رنگین می کند این جهاد است به شرطی که همه بیایند در این شبکه قرار بگیرند و این شبکه را توسعه دهند.
انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdchxinzm23niqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما