کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نقل خاطره نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» از رهبر انقلاب:

از علاقه رهبری به زندگی در کرمان تا کتابهایی که دل ایشان را تکان داد

30 آبان 1400 ساعت 10:24

احمد یوسف زاده با بیان خاطره ای از رهبر انقلاب و علاقه ایشان به زندگی در کرمان اظهار کرد:‌ رهبری به من عرض کردند «اگر قرار باشد غیر از قم و تهران جایی را برای زندگی انتخاب کنم آنجا کرمان خواهد بود».


به گزارش راه آرمان؛ احمد یوسف زاده نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» صبح امروز در یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت گفت: بعد از هفتمین دوره پاسداشت ادبیات پایداری به خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدم و در مورد کتاب با بنده صحبت کردند.
 
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره کتاب آن بیست و سه نفر افزود: رهبر انقلاب فرمودند «من کتاب زیاد خواندم اما بعضی از کتابها امتیاز می گیرند و کتاب شما یکی از آنها است».
 
نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» با بیان خاطره ای از رهبر انقلاب و علاقه ایشان به زندگی در کرمان اظهار کرد:‌ رهبری به من عرض کردند «اگر قرار باشد غیر از قم و تهران جایی را برای زندگی انتخاب کنم آنجا کرمان خواهد بود» بعدها در جایی دیگر این صحبت را تکرار کردند و اضافه کردند «کرمان را به دلایل زیادی دوست دارم یکی از انها آقای حجتی کرمانی است».
 
یوسف زاده عنوان کرد: مقام معظم رهبری در پاسخ به نویسنده ای که اصرار داشت ایشان بر کتابش تقریظ بنویسند فرمودند:« من بر کتابهایی یادداشت می نویسم که دلم را تکان دهد».
 


کد مطلب: 122745

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122745/علاقه-رهبری-زندگی-کرمان-کتابهایی-دل-ایشان-تکان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir