تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴
۰
plusresetminus
نقل خاطره نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» از رهبر انقلاب:

از علاقه رهبری به زندگی در کرمان تا کتابهایی که دل ایشان را تکان داد

احمد یوسف زاده با بیان خاطره ای از رهبر انقلاب و علاقه ایشان به زندگی در کرمان اظهار کرد:‌ رهبری به من عرض کردند «اگر قرار باشد غیر از قم و تهران جایی را برای زندگی انتخاب کنم آنجا کرمان خواهد بود».
از علاقه رهبری به زندگی در کرمان تا کتابهایی که دل ایشان را تکان داد
به گزارش راه آرمان؛ احمد یوسف زاده نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» صبح امروز در یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت گفت: بعد از هفتمین دوره پاسداشت ادبیات پایداری به خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدم و در مورد کتاب با بنده صحبت کردند.
 
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره کتاب آن بیست و سه نفر افزود: رهبر انقلاب فرمودند «من کتاب زیاد خواندم اما بعضی از کتابها امتیاز می گیرند و کتاب شما یکی از آنها است».
 
نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» با بیان خاطره ای از رهبر انقلاب و علاقه ایشان به زندگی در کرمان اظهار کرد:‌ رهبری به من عرض کردند «اگر قرار باشد غیر از قم و تهران جایی را برای زندگی انتخاب کنم آنجا کرمان خواهد بود» بعدها در جایی دیگر این صحبت را تکرار کردند و اضافه کردند «کرمان را به دلایل زیادی دوست دارم یکی از انها آقای حجتی کرمانی است».
 
یوسف زاده عنوان کرد: مقام معظم رهبری در پاسخ به نویسنده ای که اصرار داشت ایشان بر کتابش تقریظ بنویسند فرمودند:« من بر کتابهایی یادداشت می نویسم که دلم را تکان دهد».
  https://armanekerman.ir/vdci5razwt1ary2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین