تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۹
۰
plusresetminus
صادقی گفت: 50 میلیارد و 589 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه طی هفت‌ماهه امسال توسط صندوق امداد ولایت به مددجویان و نیازمندان کرمانی پرداخت‌شده است.
پرداخت بیش از 50 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان کرمانی
به گزارش راه آرمان؛ یحیی صادقی بابیان اینکه مهم‌ترین وظیفه صندوق امداد ولایت استان جذب سپرده‌های خیران است ابراز امیدواری کرد: باهمت بیشتر، عزم راسخ، تفکر بسیجی و حرکت‌های جهادی ضمن تزریق امید به جامعه روزنه‌های یاس و ناامیدی را از جامعه هدف امداد دور کرده و به هدف اصلی این نهاد که همان توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده‌ها دست‌یابیم.

وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد صندوق امداد ولایت استان کرمان اشاره کرد و افزود: در هفت‌ماهه امسال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان کرمان درمجموع ۶۶۶۴ مورد تسهیلات بااعتباری بیش از 50 میلیارد و 589 میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت کرده است.

صادقی بابیان اینکه این تسهیلات در قالب طرح‌های اشتغال و خودکفایی، کارگشایی و تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان کرمان پرداخت‌شده است افزود: با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در تلاش هستیم بخشی از مشکلات مددجویان و محرومان را برطرف و آن‌ها را به توانمندی برسانیم.

وی با تأکید بر توانمندسازی مددجویان کمیته امداد گفت: هدف از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه توسط صندوق امداد ولایت به مددجویان و نیازمندان نهادینه کردن و گسترش سنت قرض‌الحسنه با شعار بهره جای دیگری است در استان است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با تأکید بر ضرورت جذب سپرده‌های مردمی برای ارائه وام قرض‌الحسنه به نیازمندان افزود: با توجه به وجود ظرفیت بسیار بالا در استان به‌ویژه در حوزه مشارکت‌های مردمی، می‌توان با جذب مشارکت خیران به‌منظور سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت و افزایش سپرده‌گذاری به تعداد بیشتری از متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه، پرداخت شود.

وی ادامه داد: تسهیلات کارگشایی به‌صورت قرض‌الحسنه و با اقساط بلندمدت و بدون کارمزد در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد تا آن‌ها بتوانند با دغدغه کمتر به رفع مشکلات خود بپردازند.

صادقی با تأکید بر اینکه با گردش وجه سپرده گزاری از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات برای مددجویان و اقشار نیازمند فراهم می‌شود، ادامه داد: وظایف این صندوق گره‌گشایی از نیازمندان با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه بر اساس رعایت موازین شرعی است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در پایان از مردم نیکوکار خواست تا با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کرمان ضمن ترویج سنت قرض‌الحسنه، به نیازمندان و محرومان جامعه کمک و آن‌ها را در رفع نیازهایشان یاری کنند.
 انتهای پیام https://armanekerman.ir/vdcc0iqso2bqim8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین