تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۱
۰
plusresetminus
بواسطه تلاش های و پیگیری های منصور شکرالهی  نماینده پنج شهرستان جنوبی زمین بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی شهرستان کهنوج به شرکت پارسازه برنده مناقصه ساخت این بیمارستان طی صورتجلسه ای در محل پروژه تحویل داده شد.
بیمارستان۲۲۰ تخت خوابی کهنوج وارد فاز اجرایی شد
به گزارش راه آرمان، تلاش های و پیگیری های منصور شکرالهی  نماینده پنج شهرستان جنوبی، مراحل  اخذ سند زمین پروژه بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی بیمارستان کهنوج آن به پایان رسید و پروژه وارد فاز اجرایی شد.

  با حضور  مخدومی مدیر پروژهای سازمان مجری کشور،خزاعی مدیر دفتر نماینده پنج شهرستان جنوبی و جمعی از مسئولین ،زمین بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی شهرستان کهنوج به شرکت پارسازه برنده مناقصه ساخت این بیمارستان طی صورتجلسه ای در محل پروژه تحویل داده شد.

پروژه بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی کهنوج ،یکی از پروژهای ملی است که از سال ۹۸ کار مطالعات و تهیه نقشه های آن آغاز شده است و این پروژه طبق زمانبندی تا سال ۱۴۰۴باید خاتمه پیدا کند.

اعتبار اولیه این پروژه درسال ۱۴۰۰  حدود ۴۰میلیارد تومان بوده است، که تاکنون ۷ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است و برای تکمیل این بیمارستان حدود۵۰۰میلیاردتومان اعتبار لازم است.

لطفی مدیر پروژه های مناطق سه و چهار کشور در این خصوص تاکید کرد:تامین انشعابات آب،برق و گاز ،یکی از دغدغه های شرکت پارسازه بعنوان پیمانکار است که با امیدواریم با همکاری ادارات شهرستان کهنوج بتوانیم هرچه سریعتراین انشعابات را برای تسهیل در آغاز به کارپروژه فراهم کنیم  تا شاهد پیشرفت  فیزیکی مناسبی در این پروژه باشیم.

انتهای پیام/پناهی https://armanekerman.ir/vdchqinzz23niqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما