تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۰
۰
plusresetminus
سید مجتبی حسینی با اشاره به اینکه داشتن روحیه و تفکر بسیجی در امر زندان بانی یک ضرورت است، گفت: 120 زندانی جرائم غیر عمد و عمد در سطح استان که ناخواسته مرتکب جرم شده اند با دست توانمند شما امروز آزاد خواهند شد.
تفکر بسیجی در امر زندان بانی یک ضرورت است/ آزاد سازی 120 مددجو کرمانی به مناسبت هفته بسیج
به گزارش راه آرمان؛ سید مجتبی حسینی در آئین آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و عمد ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج همان شجره طیبه ای است که به دست توانمند و معجزه آسای حضرت امام راحل کاشته شد و با خون جوانان این مرز و بوم آبیاری و به درختی تنومند تبدیل شد که آثار، برکات و ثمرات بسیار زیادی دارد.

مدیر کل زندان های استان کرمان ادامه داد: بسیج با توجه به نیازمندی های جامعه و ضرورت های نظام در همه عرصه ها خدمت گذار بوده و به عنوان بازویی توانمند در کنار مردم در فراز و نشیب هایی که وجود دارد، خدمت رسانی کرده است.

وی افزود: بنابراین داشتن روحیه و تفکر بسیجی در امر زندان بانی یک ضرورت است و از شاخصه های مهم بسیج ایثار، اخلاص و تعهد به خدمت به مردم می توان نام برد و مجموعه زندان ها یکی از دستگاه هایی که در این راستا می توان گفت از آن نام برد که ایثار در آن وجود دارد.

این مقام مسئول بیان کرد: زندان بان هایی که با خدمت مضاعف و تلاش شبانه روزی در راستای رسیدن به اهداف سازمانی و اصلاح و تربیت مددجویان زحمت می کشند و در آرامش و امنیت جامعه سهیم هستند که باید قدر این مجاهدان را بدانیم.

حسینی تصریح کرد: این جلسه نمونه بارز حضور بسیج در کنار مردم است و 120 زندانی جرائم غیر عمد و عمد در سطح استان که ناخواسته مرتکب جرم شده اند با دست توانمند شما امروز آزاد خواهند شد.

مدیر کل زندان های استان کرمان اظهار کرد: در فرآیند آزاد سازی زندانیان سپاه ثارالله استان، دادگستری کل استان، سازمان بسیج حقوقدانان استان، ستاد دیه استان، شوراهای حل اختلاف، اداره کل زندان ها، خیرین و دیگر نهادها مشارکت داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: برای آزاد سازی 120 نفر مددجویان جرائم مالی غیر عمد و عمد استان نزدیک به 131 میلیارد تومان بدهی وجود داشت که با 104 میلیارد تومان اخذ رضایت شکات انجام شده که آورده زندانیان 19 میلیارد و 700 میلیون تومان، تسهیلات قرض الحسنه و بانک های عامل یک میلیارد و 200 میلیون تومان، کمک بلاعوض ستاد دیه 4 میلیارد و 931 میلیون و 700 هزار تومان و  کمک سازمان بسیج حقوقدانان 550 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdccoiqs02bqim8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین