کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل زندان های استان کرمان:

تفکر بسیجی در امر زندان بانی یک ضرورت است/ آزاد سازی 120 مددجو کرمانی به مناسبت هفته بسیج

2 آذر 1400 ساعت 11:10

سید مجتبی حسینی با اشاره به اینکه داشتن روحیه و تفکر بسیجی در امر زندان بانی یک ضرورت است، گفت: 120 زندانی جرائم غیر عمد و عمد در سطح استان که ناخواسته مرتکب جرم شده اند با دست توانمند شما امروز آزاد خواهند شد.


به گزارش راه آرمان؛ سید مجتبی حسینی در آئین آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و عمد ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج همان شجره طیبه ای است که به دست توانمند و معجزه آسای حضرت امام راحل کاشته شد و با خون جوانان این مرز و بوم آبیاری و به درختی تنومند تبدیل شد که آثار، برکات و ثمرات بسیار زیادی دارد.

مدیر کل زندان های استان کرمان ادامه داد: بسیج با توجه به نیازمندی های جامعه و ضرورت های نظام در همه عرصه ها خدمت گذار بوده و به عنوان بازویی توانمند در کنار مردم در فراز و نشیب هایی که وجود دارد، خدمت رسانی کرده است.

وی افزود: بنابراین داشتن روحیه و تفکر بسیجی در امر زندان بانی یک ضرورت است و از شاخصه های مهم بسیج ایثار، اخلاص و تعهد به خدمت به مردم می توان نام برد و مجموعه زندان ها یکی از دستگاه هایی که در این راستا می توان گفت از آن نام برد که ایثار در آن وجود دارد.

این مقام مسئول بیان کرد: زندان بان هایی که با خدمت مضاعف و تلاش شبانه روزی در راستای رسیدن به اهداف سازمانی و اصلاح و تربیت مددجویان زحمت می کشند و در آرامش و امنیت جامعه سهیم هستند که باید قدر این مجاهدان را بدانیم.

حسینی تصریح کرد: این جلسه نمونه بارز حضور بسیج در کنار مردم است و 120 زندانی جرائم غیر عمد و عمد در سطح استان که ناخواسته مرتکب جرم شده اند با دست توانمند شما امروز آزاد خواهند شد.

مدیر کل زندان های استان کرمان اظهار کرد: در فرآیند آزاد سازی زندانیان سپاه ثارالله استان، دادگستری کل استان، سازمان بسیج حقوقدانان استان، ستاد دیه استان، شوراهای حل اختلاف، اداره کل زندان ها، خیرین و دیگر نهادها مشارکت داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: برای آزاد سازی 120 نفر مددجویان جرائم مالی غیر عمد و عمد استان نزدیک به 131 میلیارد تومان بدهی وجود داشت که با 104 میلیارد تومان اخذ رضایت شکات انجام شده که آورده زندانیان 19 میلیارد و 700 میلیون تومان، تسهیلات قرض الحسنه و بانک های عامل یک میلیارد و 200 میلیون تومان، کمک بلاعوض ستاد دیه 4 میلیارد و 931 میلیون و 700 هزار تومان و  کمک سازمان بسیج حقوقدانان 550 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 122794

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122794/تفکر-بسیجی-امر-زندان-بانی-یک-ضرورت-آزاد-سازی-120-مددجو-کرمانی-مناسبت-هفته-بسیج

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir