کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به همت بسیج جامعه زنان عنبرآباد انجام شد؛

ازدواج آسان ۱۱ زوج عنبرآبادی در هفته بسیج

4 آذر 1400 ساعت 18:36

جشن ازدواج آسان ۱۱زوج جوان در جوار قبور مطهر شهدای دوساری عنبرآباد برگزار شد.


به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز به همت بسیج جامعه زنان و پایگاه های تابعه مراسم ازدواج آسان ۱۱زوج جوان با حضور امام جمعه عنبرآباد، ایزدی سرپرست فرمانداری، دادستان عنبرآباد، فرمانده سپاه، رئیس تبلیغات اسلامی، رئیس کمیته امداد، شهردار و اعضای شورای شهر دوساری، مسئول بسیج جامعه زنان و جمعی خانواده های زوجین در جوار قبور مطهر ۱۱شهید شهر دوساری برگزار شد.

در این مراسم جشن حجت الاسلام بامری گفت: طبق حدیثی گرانقدر از پیامبر اکرم صلی الله علیه که فرمودند: "بهترین ازدواج آسان‌ترین آن است" امروز از کنار قبور مطهر این ۱۱ شهید گلگون کفن شهر دوساری ۱۱ زوج جوان زندگی خود را شروع کردند و این اتفاق بسیار مبارکی است.

امام جمعه شهرستان عنبرآباد با تشکر از عوامل مروج این نوع سنت های حسنه ادامه داد: تلاش عزیزان سپاه، اداره تبلیغات اسلامی، دادستان و خانواده این زوج های جوان قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: توقعات ایجاد شده در شرایط سخت امروز ازدواج ها را به رکود کشانده و همین باعث شده امروز ازدواج های آسان سمبل شود و باید ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بامری عنوان کرد: ازدواج ها اگر بر معیار اسلامی و دینی شکل بگیرد یقینا آن زندگی شیرین و موفق خواهد بود.

وی با بیان اينکه ملاک های مادی، پایه های زندگی ها را سست می کند، افزود: ایمان، محبت، تقوا، هم کفو بودن و اخلاق نیک از ملاک های یک زندگی شیرین و موفق است.

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: زن و شوهر دو رفیق در زندگی مشترک هستند که باید همدیگر را در بندگی و عبودیت خدا همراهی کنند.

بامری افزود: زندگی خوشی و ناخوشی را با هم دارد ولی اگر اخلاق، دین و اعتماد به خدا اگر در زندگی باشد آن زندگی هیچگاه دچار ضعف و کست نخواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: سبک‌ازدواج آسان را در جامعه ترویج دهیم که این سبک زندگی همان سبک مورد نظر دین و ائمه اطهار است.



انتهای پیام/


کد مطلب: 122799

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122799/ازدواج-آسان-۱۱-زوج-عنبرآبادی-هفته-بسیج

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir