تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۶
۰
plusresetminus
به همت بسیج جامعه زنان عنبرآباد انجام شد؛

ازدواج آسان ۱۱ زوج عنبرآبادی در هفته بسیج

جشن ازدواج آسان ۱۱زوج جوان در جوار قبور مطهر شهدای دوساری عنبرآباد برگزار شد.
ازدواج آسان ۱۱ زوج عنبرآبادی در هفته بسیج
به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز به همت بسیج جامعه زنان و پایگاه های تابعه مراسم ازدواج آسان ۱۱زوج جوان با حضور امام جمعه عنبرآباد، ایزدی سرپرست فرمانداری، دادستان عنبرآباد، فرمانده سپاه، رئیس تبلیغات اسلامی، رئیس کمیته امداد، شهردار و اعضای شورای شهر دوساری، مسئول بسیج جامعه زنان و جمعی خانواده های زوجین در جوار قبور مطهر ۱۱شهید شهر دوساری برگزار شد.

در این مراسم جشن حجت الاسلام بامری گفت: طبق حدیثی گرانقدر از پیامبر اکرم صلی الله علیه که فرمودند: "بهترین ازدواج آسان‌ترین آن است" امروز از کنار قبور مطهر این ۱۱ شهید گلگون کفن شهر دوساری ۱۱ زوج جوان زندگی خود را شروع کردند و این اتفاق بسیار مبارکی است.

امام جمعه شهرستان عنبرآباد با تشکر از عوامل مروج این نوع سنت های حسنه ادامه داد: تلاش عزیزان سپاه، اداره تبلیغات اسلامی، دادستان و خانواده این زوج های جوان قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: توقعات ایجاد شده در شرایط سخت امروز ازدواج ها را به رکود کشانده و همین باعث شده امروز ازدواج های آسان سمبل شود و باید ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بامری عنوان کرد: ازدواج ها اگر بر معیار اسلامی و دینی شکل بگیرد یقینا آن زندگی شیرین و موفق خواهد بود.

وی با بیان اينکه ملاک های مادی، پایه های زندگی ها را سست می کند، افزود: ایمان، محبت، تقوا، هم کفو بودن و اخلاق نیک از ملاک های یک زندگی شیرین و موفق است.

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: زن و شوهر دو رفیق در زندگی مشترک هستند که باید همدیگر را در بندگی و عبودیت خدا همراهی کنند.

بامری افزود: زندگی خوشی و ناخوشی را با هم دارد ولی اگر اخلاق، دین و اعتماد به خدا اگر در زندگی باشد آن زندگی هیچگاه دچار ضعف و کست نخواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: سبک‌ازدواج آسان را در جامعه ترویج دهیم که این سبک زندگی همان سبک مورد نظر دین و ائمه اطهار است.



انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdchwinzw23niqd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما