تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۵
۰
plusresetminus
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی , گردشگری استان کرمان گفت: ششمین دوره ارزیابی و داوری آثار صنایع‌دستی استان‌های منطقه سه کشور شامل کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه سال‌جاری به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.
ششمین دوره داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع‌دستی در کرمان برگزار می‌شود
به گزارش راه آرمان؛ کاظم حسین‌زاده افزود: مرحله اول داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع‌دستی در روز پنجشنبه چهارم آذرماه سال‌جاری در کرمان‌ با حضور داوران استانی اجرا و از بین ۲۰۰ اثر ارسالی ۵۱ اثر برای داوری ملی برگزیده می‌شود.

وی با اشاره به فراخوان نشان ملی مرغوبیت آثار صنایع‌دستی در ماه‌های گذشته تصریح کرد: برای شرکت در این دوره از هر هنرمند ۲ اثر هنری دریافت شده است.  

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه در استان کرمان ۱۰۰ رشته و زیرمجموعه رشته صنایع‌دستی وجود دارد بیان کرد: هنرمندان  کرمانی آثار هنری خود را در قالب رشته‌های مصوب صنایع‌دستی این استان تولید و به دبیرخانه نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی ارسال کرده‌اند.

وی تاکید کرد: حدود ۷۰ هزار هنرمند به صورت انفرادی یا کارگاهی در حوزه صنایع‌دستی استان کرمان مشغول به فعالیت هستند.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان ادامه داد: ششمین دوره داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع‌دستی این استان با همکاری مشترک کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع‌دستی اتاق بازرگانی و اداره‌کل میراث‌فرهنگی این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcb85b8grhb5wp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین