تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۲
۰
plusresetminus
حجت الاسلام گروهی بیان کرد : شهدا برای حاکمیت قرآن جان خود را دادند تا اسلام پایدار بماند، مسلمانان آسوده باشند بنابراین ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.
شهدا برای حاکمیت قرآن جان خود را دادند تا اسلام پایدار بماند
به گزارش راه آرمان، یادواره شهدای پایگاه سردار شهید حسین تاجیک در روستای شاربماء با حضور مسئولین و آحاد  مردم برگزار شد.

 حجت الاسلام عباس گروهی امام جمعه فاریاب در این یادواره اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان فاریاب یک روستای کوچک بود و در آن برهه از زمان ۸۲ شهید از جمله دو سردار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.

گروهی خاطر نشان کرد: سرانجام منش و سخاوت شیعه شهادت است و شیعه یعنی پیرو ، پیرو علی( ع) و پیامبر گرامی حضرت محمد (ص )، می باشد و از این رو شهدا پیرو ولایت و پیرو حضرت امام خمینی (ره)بودند و در راه اسلام و میهن  جان خود را بذل و بخشش کردند و کسی که جان و مال خود را در راه ولایت بذل و بخشش بنماید او شیعه است، شهید عزیزترین متاع یعنی  جان خود را به فرمان ولی فقیه بذل می کند.

حجت الاسلام گروهی گفت : شهید در عوض بذل جان درجه شهادت را میگرد و شهيد يعنی کسی که جان خود را دراه خدا بخشیده است.

وی خاطر نشان کرد : شهدا برای حاکمیت قرآن جان خود را دادند تا اسلام پایدار بماند و مسلمانان آسوده باشند و ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و شهید فراموش شدنی نیست ، همانطور که بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز نام امام حسین( ع) زنده است.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcdxx0ffyt0xj6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما