تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۲
۰
plusresetminus
نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی:

بسیجی پیرو ولایت و میراث دار کربلاست

غضنفرآبادی با بیان اینکه بسیجی پیرو ولایت و میراث دار کربلاست گفت: تصاحب قدرت جهانی اسلامی با بسیج میسر می شود و با این تفکر امکان ایجاد حکومت جهانی اسلامی شدنی است.
بسیجی پیرو ولایت و میراث دار کربلاست
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی در اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان شهرستان فهرج که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد گفت: امروز برکات بسیج را به عینه شاهدیم و بر این باوریم که این یک الهام الهی بود که امام راحل (ره) دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند.

وی افزود: بسیج در حقیقت یک مفهوم واقعی و حقیقی است که مرزهای سنی، قبیله ای، قومی و جغرافیایی در آن جای ندارد.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج فقط اختصاص به مردان نیست و زنان فرهیخته بسیجی در سرتاسر عالم فراوانند.

غضنفرآبادی با بیان اینکه بازخوانی گذشته بسیج طوفان و غوغا به پا می کند اضافه کرد: بسیجیان همان هایی بودند که در جنگ تحمیلی در مقابل استکبار و ایادی آن ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: باید بگوییم بسیج در حیثیت امروز نظام جمهوری اسلامی ما نقش اساسی را از خود ایفا کرده است.

نماینده مردم شهرستان های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی همچنین از پایداری بعنوان یکی از خصلت های مهم بسیجیان نام برد و بیان کرد: بسیجی سختی ها و مشقت ها را تحمل می کند و از نظر بسیجیان قدرتمندترین قدرت های جهان ضعیفند.

غضنفرآبادی با بیان اینکه بسیجی پیرو ولایت و میراث دار کربلاست افزود: حتی تصاحب قدرت جهانی اسلامی با بسیج میسر می شود و با این تفکر امکان ایجاد حکومت جهانی اسلامی شدنی است.

 بسیج ثمره خون سرخ ۷۲ تن از شهدای کربلاست

همچنین حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در این رزمایش گفت: امروز شما بسیجیان عزیز وارث خون شهیدانی هستید که هر کدام از بزرگترین و بهترین های زمان خود بودند.


وی افزود: بسیج نه تنها ثمره خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است بلکه ثمره خون سرخ ۷۲ تن از شهدای کربلاست.

امام جمعه فهرج تاکید کرد: بسیج آمده که راه سیدالشهدا را ادامه بدهد و استکبار جهانی را نابود و از مستضعفان حمایت کند.

آقاملایی با بیان اینکه بسیجیان کسانی هستند که فقط برای خدا پا در عرصه ی میدان میگذارند اضافه کرد: بسیج با قلب و خونش با ولایت بیعت کرده و تحت هیچ شرایطی آن را نخواهد شکست.

وی همچنین از بسیج به عنوان مولود مسجد و قرآن نام برد و گفت: اگر کسی بخواهد به درجه بسیجی برسد باید به قرآن عمل کند.

با تفکر ناب بسیج چشم فتنه را کور و اغتشاشات را نابود کردیم

حمید ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج نیز در اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان این شهرستان با تبریک هفته بسیج و خیرمقدم به مسئولان، مدعوین، بزرگان، ریش سفیدان، ایثارگران و بسیجیان گفت: ۵ آذر روز متولد شدن مولودی از انقلاب است که بی وقفه در حال حرکت روبه جلوست.


وی با بیان اینکه اگر بسیج نبود قطعا امنیت پایدار را نداشتیم افزود: ما با تفکر ناب بسیج چشم فتنه را کور و اغتشاشات را نابود کردیم.

فرمانده سپاه فهرج اظهار کرد: ما به وسیله بسیج توانستیم تبیین و روشنگری را در سطح جامعه افزایش، توطئه ها را خنثی، داعش را شکست و کمک های مومنانه را طبق موکدات مقام معظم رهبری به کرسی بنشانیم.

ابراهیم آبادی اضافه کرد: ما با این تفکر ناب توانستیم فعالیت های محرومیت زدایی را در مناطق محروم فهرج اجرا تا در سطح کشور حرف برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcjx8eviuqe8oz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما