کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با هفته بسیج صورت گرفت؛

افتتاح اولین آموزشگاه آزاد قرآنی استان کرمان در شهرستان کوهبنان

3 آذر 1400 ساعت 23:12

اولین آموزشگاه قرآنی آزاد وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نام سبحان با همکاری بیت الزهراء مرحومه افسرالسادات یحیی پور وابسته به موقوفه حسینیه قمر بنی هاشم در شهرستان کوهبنان افتتاح شد.


به گزارش راه آرمان؛ به مناسبت هفته بسیج و به یاد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اولین آموزشگاه قرآنی آزاد وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نام سبحان با همکاری بیت الزهراء مرحومه افسرالسادات یحیی پور وابسته به موقوفه حسینیه قمر بنی هاشم با حضور نماینده مردم شهرستان های زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان و مربیان قران افتتاح شد.

در این مراسم معین باقری مسئول مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان کوهبنان در خصوص آموزشگاه های آزاد وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به بیان مطالب پرداخت و گفت: امروز این آموزشگاه ها به عنوان نیرو و بازوی توانمند در کنار بخش دولتی به ارائه خدمت به متقاضیان فراگیری مهارت در سه خوشه صنعت و کشاورزی، خدمات، فرهنگ و هنر می پردازد.

 وی تاکید کرد: جای دارد که مجلس شورای اسلامی از مربیان و موسسان این بخش مشارکتی حمایت نموده و با تصویب و اصلاح قوانین زمینه بیمه و بازنشستگی این اقشار را در کشور فراهم آورد.

 باقری خاطر نشان کرد: امروز بیش از 5 آموزشگاه در شهر کوهبنان و بخش ظغرالجرد فعال است و با تصویب طرح سهولت اعطای مجوز آموزشگاه ها توسط وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی تعداد5 آموزشگاه دیگر در ماه جاری به مجموعه آموزشگاه های شهرستان اضافه خواهد شد.

در ادامه نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان ضمن تشکر ازخانواده مرحومه یحیی پور و شکوهیان که خانه خود را وقف واهداء نمودند تا در آن آموزش مهارتی و قرآنی صورت پذیرد بیان نمود:  این نمونه کارها از باقیات وصالحاتی است که برای همیشه برجای خواهد ماند.

عفت شریعتی کوهبنانی عنوان کرد: اینجانب در کنار سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمادگی حمایت از مربیان بخش مشارکتی و خصوصی را داریم و انشاء الله با پیگیری و تصویب قوانین بتوانیم خدماتی را به این قشر فعال ارائه نماییم.

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان مستعد و نخبه بسیاری در شهرستان های زرند و کوهبنان هستند که بایستی زمینه برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای آنان رقم بخورد.

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان خاطر نشان کرد: کوهبنان سابقه طولانی در مباحث مذهبی و فرهنگی دارد که پرورش علما، عرفا، مشاهیر، ادیبان، فرهیختگان، سرداران سرافراز، قاریان و حافظان قران کریم خود گویای سابقه طولانی این خطه دارد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 122856

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122856/افتتاح-اولین-آموزشگاه-آزاد-قرآنی-استان-کرمان-شهرستان-کوهبنان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir