تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۹
۰
plusresetminus
علی صادق زاده گفت: در خصوص رفع پاره ای از دغدغه های نویسندگان و حمایت از ایشان متعهد هستیم.
نویسندگان زرندی مورد حمایت قرار می گیرند
به گزارش راه آرمان، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی جمعی از نویسندگان شاخص زرندی (تعدادی محدود جهت رعایت پروتکل های بهداشتی) به اتفاق رحیم سیف الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد حسین پور افغان رئیس اداره کتابخانه های عمومی، با حضور در فرمانداری با علی صادق زاده فرماندار شهرستان دیدار کردند.

علی صادق زاده در این دیدار زیر ساخت‌های فرهنگی هنری شهرستان  را متناسب با  ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه موجود، ندانست و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی های کوتاه و بلند مدت صحیح و دقیق بتوان شرایط بهتری را برای عرصه فرهنگ و هنر شهرستان رقم زد.

فرماندار زرند  ادامه داد: در دو سال گذشته به دلیل مشغله های کاری در زمینه پیگیری های مکرر، سماجت و مساعدت جهت پیشبرد اهداف کلان توسعه ای شهرستان خصوصا در بهره برداری از بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی سینا زرند که بعد از ۱۳ سال از زمان کلنگ زنی، افتتاح شد.

وی ابراز کرد: همچنین حمایت قاطع از سرمایه گذاران صنعتی و معدنی و بهره برداری از کارخانه یک میلیون و هفتصد هزار تنی فولاد زرند ایرانیان و محدودیت ها و شیوع بیماری کرونا نتوانسته آنچنان که باید مسائل و مشکلات جامعه هنرمندان خصوصا نویسندگان خوش ذوق زرندی را مورد بررسی و مساعدت قرار می گیرد.

فرماندار زرند تأکید کرد: در خصوص رفع پاره ای از دغدغه های نویسندگان و حمایت از ایشان متعهد هستیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز در زرند صنعت فولادسازی از معادن غنی ذغالسنگ و سنگ آهن تا کارخانه تولید فولاد تکمیل به مرحله تولید شمش رسیده، افزود: در استفاده از ظرفیت صنایع و معادن فعال شهرستان در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی ایشان به ویژه در عرصه فرهنگ و هنر، فرصت را مغتنم می شماریم.

صادق زاده همچنین از ریاست اداره ارشاد خواست تا طی برگزاری نشستی تخصصی عمومی و دعوت از تمام نویسندگان زرندی، دغدغه های ایشان مورد رسیدگی قرار گیرد.

فرماندار زرند در پایان با اهداء لوح سپاس از نویسندگان حاضر تجلیل بعمل آورد.

انتهای پیام/قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdccpiqsm2bqi48.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما