تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۲
۰
plusresetminus
با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان انجام شد؛

افتتاح 94 پروژه محرومیت زدایی به ارزش 20 میلیارد ریال در بخش شهداد کرمان

ظهر امروز همزمان با هفته بسیج حضور فرمانده سپاه ثارالله استان و تنی چند از مسئولان استانی و کشوری، 94 پروژه محرومیت زدایی و سازندگی به ارزش ریالی 20 میلیارد ریال در بخش شهداد کرمان افتتاح شد.
افتتاح 94 پروژه محرومیت زدایی به ارزش 20 میلیارد ریال در بخش شهداد کرمان
به گزارش راه آرمان؛ سردار حسین معروفی ظهر امروز در آئین افتتاح از پروژه های محرومیت زدایی و سازندگی بخش شهداد کرمان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: خدا را شاکریم که امروز در محضر شریف ترین، نجیب ترین و عزیزترین مردم، منطقه ای از مناطق کشور اسلامی خود قرار داریم که در این بخش پروژه های محرومیت زدایی و اشتغال زایی را افتتاح خواهیم کرد و در اختیار مردمان خوب خود را قرار می دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: اگر بخواهیم بسیج را معنا کنیم، مفهوم آن همین اقدامات می شود؛ عملگرایی در صحنه نبرد برای خدا، رضایت خلق خدا و امید آفرینی بی منت و مخلصانه.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگ، ایده، فکر، آرمان و یک مدل مدیریتی است، عنوان کرد: مدل مدیریتی بسیج، مدل مدیریتی اهل بیت علیه السلام است و بزرگ بسیجی ما و مؤسسی بسیج، پیامبر اعظم (ص) است و بسیج را به واسطه حفظ حکومت و بقای حکومت اسلامی در مدینه ساری و جاری کرد و امیر المؤمنین بسیج را استقرار داد و امام حسین علیه السلام این مهم را بقا بخشید که موجب بقای دین خدا شد و بنابراین نطفه بسیج در عاشورا بسته شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بسیج یک مثلث مکتبی، انقلابی و مردمی است، اظهار کرد: این نهاد از مردم، با مردم و برای مردم است؛ اندیشه زیبا بسیج است چرا که اقدام و عمل زیبا را به دنبال دارد.

سردار معروفی با تأکید بر اینکه امید جنود خدا و ناامیدی جنود شیطان است، بیان کرد: امید که در جامعه ای ساری و جاری شود، آن کشور و جامعه مصون می شود و در آن جامعه معصیت وجود نخواهد داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: بسیج، بسیج انقلاب است و بسیج جناح، حزب و گروه نیست و بسیج خط کش ندارد؛ بسیج فدای مثلث انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران و ولایت می شود و ما کاری را انجام می دهیم که نظر ولی و حجت خداست.

وی با اشاره به اینکه  سه هزار و دویست گروه جهادی در استان داریم که از این تعداد هزار و 200 گروه جهادی مجوز دار فعالیت می کنند، ابراز کرد: گروه های جهادی محله محور در پروژه های محرومیت زدایی و سازندگی شهداد فعالیت کردند.

این مقام مسئول گفت: در استان کرمان دنبال این هستیم در جنوب، شرق و مرکز استان سه قرارگاه محرومیت زدایی به صورت سخت افزای فعال کنیم تا خدمات اجتماعی محرومیت زدایی را ساماندهی کنیم

سردار معروفی با اشاره به اینکه ما در سطح استان اولویت هایی را مد نظر قرار داده ایم، عنوان کرد: تأمین آب شرب و کشاورزی، توجه به مسائل بهداشتی ساخت سرویس بهداشتی، حمام و درمان، ایجاد اشتغال خرد و خانگی، ساخت، تکمیل و تعمیر مسکن محرومین و مددجویان کمیته امداد امام و بهزیستی، خدمات اجتماعی شامل تأمین جهیزیه برای نیازمندان، کمک های مؤمنانه، آزادی زندانیان غیر عمد، توجه به مسائل حوزه فرهنگی از جمله اولویت های مد نظر است.

به گزارش راه آرمان؛ امروز همزمان با هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان و تنی چند از مسئولان استانی و کشوری، 94 پروژه محرومیت زدایی و سازندگی به ارزش ریالی 20 میلیارد ریال در بخش شهداد کرمان افتتاح شد.



انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdciyrazzt1arv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین