تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۸
۱
plusresetminus
اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پس از پایان رقابت تیم های راه یافته به مرحله نهایی امشب در مجموعه ۵ آذر بسیج با حضور مسئولان لشکری،کشوری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
معرفی تیم های برتر سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج/ محمدرضا گرایی چهره سال فضای مجازی بسیج شد/ سردار شیرازی: باید کار اساسی در حوزه فضای مجازی انجام دهیم
به گزارش راه آرمان؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پس از پایان رقابت تیم های راه یافته به مرحله نهایی امشب در مجموعه ۵ آذر بسیج آغاز شد.
 
شرکت کنندگان در این رویداد از ساعت ۱۳ روز سه شنبه تا ساعت ۱۳ امروز پنج شنبه در سه محور تولید بازی های رایانه ای، انیمیشن و نرم افزار ویژه تلفن همراه به رقابت پرداختند.
 
در مرحله نخست این رویداد بیش از دوهزار و نهصد و شصت نفر از دوازده تا چهارده آبان ماه به رقابت پرداخته بودند که از این میان صد و هشت تیم برگزیده استانی در ۴۸ ساعت به رقابت نهایی پرداختند.
 
قرار است در مراسم اختتامیه این رویداد از تیم های برتر انتخاب شده توسط هیات داوران تجلیل به عمل آید.
 
همچنین در این مراسم از چهره های برتر فعال فضای مجازی سال نیز تجلیل خواهد شد.
 
همچنین قرار است در این مراسم از بازی "فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی" پیرامون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از تولیدات سازمان فضای مجازی بسیج، رونمایی شود.
 
حضور سالار عقیلی در اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج
 
سالار عقیلی خواننده محبوب کشورمان در آیین اختتامیه مرحله نهایی سومین رویدار سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج حضور پیدا کرد و قطعه سفیر عشق را اجرا کرد.
تقدیر از برترین های فعال در سازمان فضای بسیج
 
در مراسم اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای مجازی بسیج از برترین فعالان بخش های مختلف سازمان فضای بسیج تقدیر به عمل آمد.
 
برترین پایگاه اطلاع رسانی؛ 
 
وحید مافی از پایگاه اطلاع رسانی صبح قزوین 
 
برترین مرکز تولیدات تخصصی فضای مجازی بسیج؛ 
 
محمد خوشخو از استان خراسان رضوی 
 
برترین مدیر شبکه مردمی سایبری؛ 
 
فاطمه احمدی از استان چهارمحال بختیاری 
 
برترین فعال توئیتری فضای مجازی؛ 
 
محمد امین ایزدپناه از استان بوشهر
 
برترین مرکز آموزش فضای مجازی بسیج 
محسن باقری استان فارس 
 
برترین مرکز فناوری فضای مجازی بسیج 
 
مهدی حسنی استان خراسان جنوبی
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین:
خلاقیت جوانان بسیجی در تولید محتوای فضای مجازی راهگشای توفیقات بیشتر است
 
سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج در اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با گرامی داشت سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج گفت: قدردان حضور بسیجیان از سراسر کشور که در فضای مجازی نقش آفرینی کرده و تولید محتوا می کنید هستیم.
 
 
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها از جوانان به عنوان افسران جنگ نرم مطالبه گری کردند ادامه داد: شما به این ندا لبیک گفتید و در آینده هم مسیر تولید محتوای همت شما اعتلا پیدا خواهد کرد.
 
سردار سلیمانی با اشاره به وجود یک شبکه مردمی گسترده و انقلابی در سراسر کشور و اثربخشی آن تصریح کرد: شما بسیجیان در این چند روز آثار جذاب و خلاقانه ای خلق کردید که می تواند در آینده راهگشای توفیقات بیشتر در این مسیر باشد.
 
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج:
دوران بزن در روی دشمن در فضای مجازی تمام شده است
 
مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج،  اظهار کرد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که نعمت وجود بسیج و حضور در بسیج را به ما اعطا کرد.
 
وی افزود: از سردار سلیمانی فرمانده محبوب و عزیز بسیج که پیشرفت فضای مجازی بسیج با هدایت مستقیم ایشان در حوزه فضای مجازی رقم خورد قدردانی می کنم.
 
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج با تاکید بر تکیه بر توانمندی ها، ایمان و ظرفیت مردم، گفت: این موضوع نسخه شفابخش امام راحل برای پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
 
وی افزود:همچنین نسخه شفابخش امام (ره) و مقام معظم رهبری برای عبور از دشوارهایی مثل دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی، محرومیت زدایی، نسخه گره‌گشای رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی و حرکت به سمت تشکیل تمدن نوین اسلامی است که با تکیه بر همین توانمندی و ظرفیت، ایمان و اراده مردمی است.
 
معین تاکید کرد: موضوع چشم اندازه ۱۰ ساله بسیج هم مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که با تدبیر و راهبرد فرماندهی محترم بسیج و مبتنی بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مردم نهاد، کار ویژه اصلی، اساسی و خاصیت اصلی بسیج به عنوان بزرگترین نهاد مردمی دنیا است.
 
وی افزود: در حوزه فضای مجازی، صیانت از همه هنجارها، گفتمان و ارزش های ملی، میهنی و مذهبی با تکیه بر همین ظرفیت مردمی و توانمندی های مردمی است که انشالله بتوانیم در این فضا موفق باشیم.
 
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج اضافه کرد: با پشت گرمی از این شبکه و لشکر بزرگ اعلام می کنم در یکی دو سال گذشته دشمن علی رغم همه تلاش ها و هزینه ها برای بحران سازی در حوزه فضای مجازی موفق نشد و به برکت همین شبکه خللی به حرکت و پیشرفت در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی در فضای مجازی وارد نشده است.
 
معین بیان کرد:  به تاسی از سخن رهبر انقلاب عرض می‌کنم که دوران بزن در رو تمام شده و اگر دشمن یکی بزند در حوزه فضای مجازی، ده تا می‌خورد.
 
معین تاکید کرد: بخشی از ظرفیت شبکه بزرگ مردمی انقلاب اسلامی امروز و روزهای گذشته در قالب رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج خودش را نشان داد.
 
وی اظهار کرد: ۶۸۹ تیم در قالب سه هزار بسیجی متخصص در حوزه فضایی و دیجیتال در رویدادهای استانی برای حضور، لبیک گفتن و به رقابت پرداختند که یک رویداد منحصر به فرد بود‌.
 
معین تصریح کرد: ۱۰۸ تیم منتخب در قالب ۵۰۰ بسیجی در ۴۸ ساعت براساس موضوعاتی که از آن اطلاع نداشتند، در بخش نرم افزار، بازی رایانه‌ای، انیمیشن رقابت کردند.
 
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: موضوعات در حوزه انیمیشن با عنوان در مسیر پیشرفت توقف ممنوع، در بخش بازی های موبایلی محله اسلامی و آسمانی و در حوزه نرم‌افزارهای تلفن همراه بسیج مجازی در عرصه محرومیت زدایی، سازندگی و کارآفرینی، محصولات خود را تولید کردند.
 
وی همچینین بیان کرد:  البته ضد انقلاب هم از این فضا اذیت شدند و این گردهمایی آنها را اذیت کرد و اخباری از این تولیدات به زودی منتشر خواهد شد که آنها را بیشتر اذیت خواهد کرد.
 
معین در پایان گفت: در این جلسه با توجه به برگزاری رویداد، همه فعالان فضای مجازی در سال گذشته معرفی می‌شوند و برترین های این رویداد معرفی خواهند شد.
 
وی بیان کرد: همچنین از بازی فاخر حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقاومت رونمایی خواهد شد که ایده اصلی آن از سوی فرمانده محترم بسیج سال گذشته در زمان رونمایی از بازی "سفیر عشق" اتفاق افتاد و با استفاده از همه ظرفیت‌های متخصصین تولید محتوای بسیج این موفقیت رقم خورد که در حوزه بازی‌های رایانه‌ای به استانداردهای دنیا تنه زده شد به طوری که آوازه بازی "سفیر عشق" از آن سوی مرزهای کشور شنیده شد.
 
گفتنی است در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم مهدی قاضی خانی تقدیر شد.
 
بوسه محمد رضا گرایی قهرمان المپیک و جهان بر چادر مادر شهید مدافع حرم

محمد رضا گرایی قهرمانی المپیک و جهان در مراسم اختتامیه سومین مرحله رویداد سراسری تولید محتوای بسیج، بر چادر مادر شهید مدافع حرم بوسه زد و ادای احترام کرد.
 
سردار شیرازی:
باید دست دشمن را بخوانیم و متناسب با آن آماده باشیم/لزوم انجام کار اساسی در حوزه فضای مجازی
 
سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج با اشاره به اینکه رهبر  معظم انقلاب فرمودند جوانان امروز کمتر از جوانان دیروز نیستند گفت: در همه میدان هایی که برای انقلاب نیاز بود بسیج نقش آفرینی کرده است و جوانان برای محقق کردن این کار، نقش اساسی داشتند.
 
وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردار هم نداشتیم، گفت:یادم نمی رود وزیر دفاع وقت به رهبری گفت قرارداد ۱۲ فروند موشک را بسته ایم، رهبری فرمودند یک فروند موشک بیاوریم و با مهندسی معکوس موشک بسازید.
 
رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با بیان اینکه تدبیر خودکفایی یکی از تدابیر رهبری بوده است ادامه داد: به عقیده رهبری تا زمانی که به خود متکی نباشیم نمی توانیم در دنیا حرفی بزنیم.
 
سردار شیرازی با اشاره به اینکه در فضای علمی و اکتشافات و بهداشتی روز به روز شکوفایی بیشتری در کشور ایجاد می شود ادامه داد: در بخش دفاع که وظیفه نیروهای مسلح است می بینیم که دشمن در حال ناامید شدن است، باید مجاهدت تا زمانی ادامه پیدا کند که دشمن ناامید شود.
رییس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه بعد از شهادت سردار سلیمانی نیروهای مسلح به امر حضرت آقا و درخواست شورای عالی امنیت ملی موظف شدند اقدامات اساسی برای تقابل با دشمن انجام دهند، ادامه داد: موشک های ما به پادگان عین الاسد آمریکا اصابت کرد و باعث شد آمریکا به خود بلرزد، این روندی است که شروع کردیم.
 
سردار شیرازی با اشاره به اینکه امروز جنگ ما جنگ نرم است عنوان کرد: جنگ سخت را بعید می دانیم و جنگ نرم بسیار سخت تر از جنگ سخت است چون وجوه آن با همه تجهیزات همه جانبه است.
 
وی با اشاره به اینکه فعالیت بسیج در حوزه فضای مجازی در طول چند سال اخیر بسیار قابل توجه بوده است تاکید کرد: فعالیت در این حوزه یکی از نیازهای ماست و باید در این حوزه کار اساسی انجام شود.
 
سردار شیرازی با بیان اینکه باید از توانمندی جوانان بسیجی در حوزه فضای مجازی بیشترین استفاده را ببریم تاکید کرد:  شرکت های دانش بنیان، صنایع دفاعی، بخش های امنیتی، سلامت و بخش های مختلف شکوفایی هایی شکل گرفته، است به ویژه در شرایط کرونایی توانستیم با کمک جوانان از این ویروس پیشگیری کنیم چرا که محور حرکت در بسیج پیشگیری است.
 
رییس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه باید دست دشمن را بخوانیم و تهدیداتش را بشناسیم تا متناسب با آن خود را آماده کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه امیدواریم دولت هم بتواند در شرایط ثباتی که به وجود آمده است به بسیجیان کمک کرده تا دست ما برای مقابله با کرونا باز باشد تاکید کرد: همه دولتها کارهایی را کردند و ضعف ها و قوت هایی داشتند اما امروز شرایط مهیا است و امید مردم بیشتر شده است.
 
دبیر سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج مطرح کرد:
مطالبه حاج قاسم برای به تصویر کشیدن رشادت های مدافعان حرم به زبان امروز
 
 مهدی جعفری، دبیر سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، در مراسم اختتامیه این رویداد با اشاره به رونمایی از بازی "فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی" اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی ابتدای سال ۹۸ در خصوص اینکه با زبان امروز به نحوه شایسته باید جانفشانی سربازان مدافع حرم به تصویر کشیده شود، مطالبه‌ای داشتند و دوست داشتیم امروز که قرار است از این بازی رونمایی کنیم، سردار حاج قاسم هم حضور داشتند.
 
 
وی افزود: در در زمانی که بازی "نبل و الزهرا" را می نوشتیم، آن اتفاق جانسوز در ساعت یک و بیست دقیقه شب جمعه سیزدهم دی ماه به وقوع پیوست و حاج قاسم عزیز به شهادت رسیدند.
 
جعفری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در یکی از نمازهای جمعه خاطره‌ای از حاج قاسم تعریف کردند و فرمودند در منطقه ای که در محاصره ۳۶۰ درجه‌ای دشمن بود، حاج قاسم در نهایت رشادت و با بالگرد وارد شهر شدند و با کمک نیروهای مردمی شهر را آزاد کردند. پس از بررسی این خاطره جذاب متوجه شدیم که چقدر قابلیت تبدیل شدن به یک بازی فاخر و جذاب را دارد.
 
دبیر سومین رویداد تولید محتوای بسیج در ادامه گفت: از حمایت های بی دریغ سازمان فضای مجازی بسیج و شخص دکتر معین تشکر می کنم، زیرا ایشان، برای تولید این اثر پای کار بودند؛ همچنین از پشتیبانی جدی و اعتماد سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج هم که موجب شد امشب این اثر با افتخار  به نام بسیج و بسیجیان رونمایی شود، تشکر میکنم.
 
وی بیان کرد: این بازی در قالب بیش از ۷ ساعت گیم پلی آماده شده و قرار است تا ۲۰ ساعت ادامه  پیدا کند. در این بازی ۴۵ دقیقه روایت جذاب سینمایی وجود دارد که حاصل تلاش ۴۷ جوان پر انرژی و خلاق در بیش از دو سال و نیم است تا این اثر امروز آماده رونمایی شود.
 
محمد رضا گرایی؛ چهره سال فضای مجازی 
 
گفتنی است در این مراسم، محمدرضا گرایی قهرمان المپیک ۲۰۲۰ به عنوان چهره سال فضای مجازی شد.
 
 
برترین تیم های سومین مرحله نهایی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج معرفی شدند
 
در اختتامیه سومین مرحله نهایی رویداد سراسری تولید محتوای بسیج،  تیم های برتر این رویداد در سه بخش پویانمایی، بازی و نرم افزار توسط هیئت داوران معرفی شدند که به شرح زیر است: 
 
بخش پویانمایی 
تیم اول(استان کرمان) حمد صالح اسدی، محمد صالح دهقانی، فاطمه عبدلی، نجمه مومنی مقدم   
تیم دوم (استان خوزستان) اسماعیل براتوند، امیرحسین درج، علی خنده می، فاطمه پاک نژاد،
تیم سوم(استان گلستان) محمد رجبی، مصطفی جعفری
 
بخش بازی: 
تیم اول( استان اصفهان) بهنانم رضایی، رضا شعبانی، سید رسول قوامی، علیرضا موحد، مصطفی تراب زاده،
تیم دوم (استان قم) امیرحسین حیدری، سید مهدی حسینی، عباس پورجاویدی، علی مرادی، محمد متین رضایی،
تیم سوم( استان قزوین) حمید حامدی فر، رضا رمضانی، محمد متین رضایی
بخش نرم افزار
تیم اول(استان کرمان) محمد سعید فدا الدینی، مهدی شایان، مهدی نواب زاده،
تیم دوم(تهران بزرگ) آریا ولی زاده، پارسا رستمی
تیم سوم(استان خوزستان) پویا لیلی زاده، حامدصفربنا، عارف کشتکار، محمد مهدی نوری
 
انتهای پیام/
 
انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcefw8zfjh8wvi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین