تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۱
۰
plusresetminus
آیین پایانی بیست و یکمین دوره جایزه کتاب سال استان کرمان به میزبانی مجتمع مس سرچشمه امروز با حضور مسئولان در سینما آزادی سرچشمه برگزار شد.
برگزیدگان بیست و یکمین دوره جایزه کتاب سال استان کرمان تجلیل شدند
به گزارش راه آرمان؛ آیین پایانی بیست و یکمین دوره کتاب سال استان کرمان صبح امروز به میزبانی مجتمع مس سرچشمه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر مجتمع مس سرچشمه، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم رفسنجان در مجلس و جمعی از دیگر مسئولان در سینما آزادی سرچشمه برگزار شد.

به گفته محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان امسال ۷۰۰ اثر به بیست و  یکمین دوره جایزه کتاب سال استان کرمان ارسال شده و از ۳۰ اثر برگزیده تقدیر می شود.

روح الله ابوالهادی مدیر روابط و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در این مراسم اظهار کرد: نسل ما در دوره ای که علم را بهتر از ثروت می‌دانست کتاب را با یار مهربان شناخت و اتفاق خوبی که به تازگی در سرچشمه افتاده این است که به این شعار رسیدیم که کتاب سرچشمه دانایی است.

وی افزود: ولی دو دغدغه حوزه کتاب را تهدید می کند؛ اول اینکه کتاب خوب را از بد را نمیتوان تشخیص داد و دوم اینکه ‌کتاب مثل فیلم نامه سناریو تولید محتوای دیگر میشود.

ابوالهادی ادامه داد: اگر قرار باشد که کتاب به سمتی برود که هویت مستقل و تاثیر گذار خود را از دست بدهد اتفاق خوبی نمی‌افتد و انگار که حوزه کتاب تسلیم فضای مجازی شده است.



وی با بیان اینکه اطلاعات موجود یک کتاب خوب باید به خوبی و درستی دیده شود، گفت: اصلا پسندیده نیست که کتاب اساس تولید یک کلیپ یا پادکست شود و نمی‌دانم که این موقعیت برای کتاب یک فرصت است یا یک تهدید.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در پایان از مهدی مرادی کرمانی برای ارتباط با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجتمع مس سرچشمه تشکر کرد و اضافه کرد: پایتخت کتاب امسال در سرچشمه قرار بود از سال ۹۸ برگزار شود اما به دلیل حمله کرونا این برنامه هم با تاخیر ۲ساله انجام پذیرفت.

در این مراسم حاج احمد یوسفی دبیر علمی کمیته انتخاب کتاب سال استان کرمان بیانیه هیات داوارن را قرائت کرد و سید علی میرافضلی شاعر فرهیخته رفسنجان و مجتبی احمدی رئیس اداره روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه نیز چند رباعی سرودند.



عکس از بهرخ امیری

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcfe0dycw6d0ca.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما