تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۶
۰
plusresetminus
همزمان با هفته بسیج مراسم گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی شهیدان سردار سرتیپ دوم مهدی توسنگ، ستوان سوم احسان شیرخانی و سرباز شهید امیر حسین خدادادی که در عرصه دفاع از نظم و امنیت توسط اشرار به شهادت رسیدند در مسجد جامع کوهبنان برگزار شد.
مراسم گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی در مسجد جامع کوهبنان برگزار شد
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام رضا یحیایی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج نیروی کار آمد برای همه میدان هاست لذا با تفکر بسیجی و جهادی می توان مشکلات را حل کرد در هشت سال دفاع مقدس فرماندهان جهادی عمل کردند و قبل از رزمندگان در وسط میدان بودند.

وی با استناد به آیات نورانی قران کریم خاطر نشان کرد: خداوند متعال جان انسان و اموال آنان را می خرد به بهانه این که در آخرت بهشت را به آنان وعده داده است .

کارشناس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کوهبنان افزود: مجاهدان در راه خدا مبارزه می کنند در حالی که هم می کشند و هم کشته می شوند بر اساس وعده ای که خداوند در تورات ، انجیل و قران داده است.

وی بر اساس کلام امام صادق (ص) بیان کرد: شیعیان تمام وجودشان از ما اهلبیت هست باید افتخار کنیم که شیعه و رهرو راه ولایت و رهبری هستیم که در تمام عمر نوکری اهلبیت را می کنیم .

حجت الاسلام یحیایی کرد: شیعیان از باقی مانده گل اهلبیت خلق شدند در حالی که تمام وجود آنان با ولایت اهلبیت عجین شده  لذا تابع محض ولایت و رهبری هستند.

وی ادامه داد: سلمان، ابوذر و مقداد که ولایت مدار بودند جاودانه تاریخ شدند اما کسانی که از ولایت جدا شدند سرنوشت شان را نگاه کنید اگر در مسیر ولایت باشیم راه امیرالمومنین را ادامه داده ایم شهیدان که ولایت مدار واقعی بودند با شهادت به بهترین مقام رسیدند و جاودانه تاریخ شدند.

کارشناس عقیدتی سیاسی انتظامی کوهبنان گفت: هرگز نباید با نظر ولایت و رهبری مخالفت کنیم و جلوتر از ایشان حرکت نماییم چون دید ما محدود است ولی فقیه در مقامی است که افق دیدش گسترده و آینده نگری دارد.

وی خاطر نشان کرد: خداوند شهیدان را که بهترین و مخلص ترین افراد جامعه هستند گل چین می کند و بهترین مقام را به آنان عطا می کند.

انتهای پیام /نامجو کوهبنانی https://armanekerman.ir/vdcaaun6u49nua1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما