کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در خطبه های نمازجمعه استان کرمان مطرح شد؛

بسیج جریان پیشرویی است که جهان اسلام آن را مد نظر قرار داده/ حقوق های نامتعارف هرچه سریعتر سرو سامان یابد

5 آذر 1400 ساعت 13:55

حجت الاسلام علیدادی در خطبه های نمازجمعه این هفته کرمان گفت: بسیج یک جریان پیشرو است که امروز مقاومت اسلامی و جهان اسلام آن را مد نظر قرار داده و این تفکر در کشورهای مختلف دینی طرفداران زیادی دارد. 


به گزارش راه آرمان آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در سراسر استان برگزار شد.

امام جمعه کرمان: بسیج جریان پیشرویی است که جهان اسلام آن را مد نظر قرار داده 
حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی گفت: بسیج یک جریان پویا، روشنگر، مومن مبتنی بر احکام  دین است.

وی با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خداست افزود: بسیج یک جریان پیشرو است که امروز مقاومت اسلامی و جهان اسلام آن را مد نظر قرار داده و این تفکر در کشورهای مختلف دینی طرفداران زیادی دارد. 

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد: بسیج و تفکرات بسیجی یک فکر و اندیشه و یک منظومه فکری مبتنی بر کتاب سنت است.

نماینده ولی فقیه دراستان تفکر بسیجی را برگرفته  از آیات و روایات دانست و گفت:  اولین ویژگی در تفکر بسیجی اعتقاد و مسئولیت انسان است و این رسالت را باید به بهترین وجه ممکن انجام دهند 

امام جمعه کرمان افزود: بسیجی اطراف خودش را خوب می شناسد و مناسب با شناختی که  از اطراف خود و جهان دارد با انگیزه کامل وارد صحنه عمل می شود. 

وی ویژگی دیگر تفکر بسیجی را اخلاص ایثار و شهادت طلبی دانست و تاکید کرد: این تفکر از دشمن نمی هراسد و از ملامتِ ملامتگران هراسی ندارد .

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: تفکر ناب اسلامی مبتنی بر اصول و فروع دین به اخلاق نظری و عملی توجه دارد و عدالت خواه و همه جانبه است و دراین راستا حرکت می کند.

خطیب جمعه کرمان در ادامه خطبه های خود گفت: تفکر بسیجی سیاست را می شناسد و از هر حادثه ای تحلیل متناسب با خودش را دارد ولی جناحی نیست.

وی افزود: بسیجی محروم نواز و مدافع محرومان و به دنبال رفع محرومیت در جامعه است و برای اینکه محرومیت را کم کند شب و روز نمی شناسد.

 علیدادی سلیمانی‌ با رعایت همگان به تقوای الهی گفت: خود را پیروز میدان با هوا و هوس بدانیم چراکه هوا و هوس خطرات فراوانی دارد و به روح و روان شخص و به جامعه دینی و مردم آسیب وارد می کند.

امام جمعه زرند: ابرقدرت ها در مقابل اراده سخت و فولادین بسیج حرفی برای گفتن ندارند
حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه گفت : روزی که بسیج به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد کسی گمان نمی‌کرد اینگونه این نهاد مردمی بتواند در عالم تاثیر گذار باشد و در ساحت های مختلف قله های پیروزی را فتح کند و‌ همگان را به حیرت در آورد.

وی ادامه داد : امروز بسیج یکه تاز عرصه فرهنگ است، فرهنگ بسیج فرهنگ آزادگی است، تلاش و خستگی‌ناپذیری در فرهنگ بسیجی یک فرهنگ آشنا است.

امام جمعه زرند گفت : ما امروز نیاز به یک بسیج فرهنگی داریم یعنی حضور مداوم در جبهه پهناور فرهنگی که از مرز های جغرافیایی ما هم پا را فراتر گذاشته است.

حجت الاسلام شجاعی در قسمتی دیگر از خطبه ها گفت : امروزه در نقاط دور دست تر مدل مقاومت بسیجیان ما در حال اجراست و فرهنگ بسیجی بودن را به خوبی صادر کردیم و امروز کسانی که در عالم‌خود را ابرقدرت میدانستند در مقابل اراده سخت و فولادین بسیج حرفی برای گفتن ندارند.

امام جمعه شهر زرند ادامه داد : در جنگ نرم بسیاری از نیروها هنوز هجوم دشمن را احساس نکردند ، از همه افسران جنگ نرم و مسایل فرهنگی صاحب طرح و ایده هستند برای کمک به مسائل فرهنگی شهر زرند دعوت می کنیم.

حجت الاسلام شجاعی با اشاره به سالگرد شهادت فخری زاده اظهار کرد: برخی در داخل کشور هنوز سنگ بیگانگان را به سینه می زنند همین بیگانگان که بهترین عزیران مارا از ما گرفته و تا توانسته جلو پیشرفت این مرز و بوم را گرفته است.

امام جمعه نرماشیر:ایستادگی و همبستگی ملت ایران با وجود بسیجیان جوان، میسر شد
حجت الاسلام روح الله ایرانژاد امام جمعه نرماشیر در خطبه های این هفته شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج بیان‌کرد:اگر در آخرت مغفرت میخواهید به دستورات خدا اطاعت کنید.
وی افزود: دشمن حتی در واردات واکسن ویروس کرونا هم‌ مارا تحریم کرد، اما جوانان با اقتدار ما این‌تحریم را هم شکستند و به ساخت آن دست یافتند.

خطیب جمعه نرماشیر گفت: ایستادگی و همبستگی ملت ایران با وجود این بسیجیان جوان، میسر شد و شاخ دشمن را شکستند.

حجت الاسلام ایرانژاد اذعان‌کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب گفت؛بسیج نیروی کارآمد همه میدان ها است و اکنون بسیجیان این جمله را ثابت‌کرده اند و در همه عرصه ها در حال خدمت به مردم هستند.

امام جمعه رفسنجان: اختصاص ۳۰ میلیارد اعتبار به دوبانده شدن جاده نوق/ حقوق های نامتعارف هرچه سریعتر سرو سامان یابد
حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگران به رعایت تقوی الهی با گرامیداشت ۵ آذر سالروز فرمان امام راحل بر تاسیس بسیج مستضعفان اظهار کرد: بسیج مردمی که به معنای همراهی انسان های مخلص و حق طلب با جریان های الهی است، اختصاص به جمهوری اسلامی ندارد بلکه در سیره پیامبران بوده است و ریشه قرآنی دارد.

وی افزود: خداوند از ویژگی های بسیجی سخن به میان آورده و می فرماید مردان و زنان مقاوم و سخت کوش و مخلص در رکاب پیامبر بودند و همراهی کردند و هرگز در مبارزه سست نشدند، بسیج لشکر مخلص خداست به تعبیر امام ره، برگرفته از همین آیه است.

عسکری بیان کرد: بسیجیان به تعبیر خداوند اهل تلاش و مبارزه با مشکلات هستند و هیچگاه زمین گیر و ناامید نشدند، تن به ذلت نمی دهند، از خداوند یاری خواستند و عزت را از خدا خواستند، خداوند هم پاداش دنیوی و بهترین پاداش های اخروی را به آنها می دهد.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: با پیگیری نماینده و فرماندار رفسنجان و حمایت های مجتمع مس سرچشمه ۳۰ میلیارد تومان برای دوبانده کردن جاده نوق تصویب شده و ۱۵ کیلومتر از این مسیر را پوشش می دهد، دو پیمانکار طبق برنامه کار را پیش می برند و سومین پیمانکار نیز اضافه می شود.

وی افزود: به جاده داوران با ترافیک سنگین نیز ۷۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده، بخش قابل توجهی از این مسیر دوبانده و اصلاح می شود، جاده خنامان نیز ۲۰ کیلومتر زیرسازی شده و آماده آسفالت می شود.

عسکری یادآور شد: طرح آبرسانی به نقاط مختلف استان کرمان نیز در روز یکشنبه با حضور سردار سلیمانی رئیس بسیج کشوری در رفسنجان افتتاح می شود.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: از همه مسئولان تقاضا دارم با همفکری و هم افزایی ها سعی کنید به مردم خدمت کنید، اگر جایی اختلاف نظر دارید با مذاکره اختلاف ها را کم کنید، اختلاف را به جامعه وارد نکنید و نگذارید مردم آزرده خاطر شوند.

وی تصریح کرد: بزرگترین خیانت را کسانی داشتند که مردم را ناامید و آزرده کردند، نمی گوییم فقر نیست اما دشمن می خواهد از کاه کوهی بسازد ما مراقبت کنیم اگر جایی مساله ای هست حل کنیم تا به جامعه کشانده نشود.

عسکری گفت: عده ای با مشکلاتی معیشتی دست و پنجه نرم می کنند و عده ای هم از حقوق های نامتعارف برخوردار هستند، این انصاف نیست که با حق ماموریت میلیونی حقوق بگیرد.

وی بیان کرد: دولت هرچه سریعتر به این قضیه سرو سامان دهد تا شاهد اینگونه برداشت ها از حقوق مردم نباشیم و مردم هم منتظر این اقدام از سوی دولت هستند.

امام جمعه بم: با تفکر بسیجی تمامی مشکلات کشور حل می شود/مسئولان بم به دنبال دریافت اعتبارات استانی باشند

خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بم حجت‌الاسلام والمسلمین دانشی ضمن رعایت تقوای الهی برای خود و همه مردم گفت: در جلسه کمیته اشتغال مسئولین استانی اعلام کردند یک سری اعتبارات به شهرستان بم داده شده است که با عدم جذب این اعتبارات یا عدم ایجاد کار برگشت خورده است فرماندران و مسئولین شهرستان های دیگر  پشت درب این اتاق منتظر هستند تا اعتبارات برگشت بخورد و آنها را دریافت کنند و برای شهرستان خود کار کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین دانشی بیان کرد :مسئولین شهرستان با سفر به شهرستان های جنوبی ببینند که چه کار هایی در آن مناطق انجام شده و در حال انجام است، باید آنها را تحسین کنیم و از مسئولین خودمان درخواست داریم که برای عمران شهرستان تلاش کنند و داد مردم را برسند.

حجت الاسلام والمسلمین دانشی با اشره به هفته بسیج، عنوان کرد :اگر نوای دلنشین تفکر بسیجی در هر کشوری حاکم شود آن کشور بیمه می شود روحیه بسیجی همان پیرو خط امام رهبری، خستگی ناپذیر، دلسوز مملکت است و هیچ مرز جغرافیایی هم ندارد .
وی ادامه داد: حزب الله لبنان، حشد الشعبی عراق، فاطمیون و زینبیون همه بسیجی و تفکر بسیجی دارند و اگر مسئولین ما روحیه بسیجی داشته باشند تمامی مشکلات حل خواهد شد.

امام جمعه کهنوج: نیازمند گام های جدی کوتاه و بلند مدت دولت مردان هستیم
حجت الاسلام والمسلمین نجنو امام جمعه شهرستان کهنوج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: دشمنی دشمن تمام شدنی نیست و آنها دائم به دنبال تغییر رفتار در نوع دشمنی بوده و زمین جنگ را تغییر می‌دهند.

وی تصریح کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران درمنطقه و دنیا مرهون خون شهدا، و تلاش بسیجیان و همه نیروهای نظامی و انقلابی است که حاصل آن امنیت پایدار امروزدر کشور است.

حجت الاسلام نجنو تاکید کرد: دشمن بداند که ما تمام حرکات آن را زیر نظر داریم و بدانند که با هر تکی پاتکی قوی تر اجرا خواهیم کرد چرا که فرزندان این ملت و ولایت هم ساکت ننشسته و با طراحی حمله پاتکی در جواب آنها را می دهند.

امام جمعه کهنوج خاطر نشان کرد: اگر کار زار جنگ به شکل دیگری رقم بخورد آن وقت دشمنان خواهند فهمید که یکه تاز این میدان کسی جزء ایران قوی نخواهد بود.

خطیب جمعه کهنوج در پایان گفت: مشکلاتی که امروز مردم با آن هنوز مواجه هستند میراث دولت قبل است و رفع آنها نیاز به زمان و فرصت مناسب دارد تا از این مشکلات عبور کنیم به هر حال می‌توانیم نمره مقبولی را به عملکرد دولت در این سه ماه گذشته داد و انتخاب ها تا دستیابی به نمره مطلوب نیازمند گام هایی جدی کوتاه مدت و بلند مدت دولت مردان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین نجنو امام جمعه شهرستان کهنوج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: دشمنی دشمن تمام شدنی نیست و آنها دائم به دنبال تغییر رفتار در نوع دشمنی بوده و زمین جنگ را تغییر می‌دهند.
وی تصریح کرد: اقتدارامروز جمهوری اسلامی ایران درمنطقه ودنیا مرهون خون شهدا، وتلاش بسیجیان وهمه نیروهای نظامی وانقلابی است که حاصل آن امنیت پایدار امروزدر کشور است.

حجت الاسلام نجنو تاکید کرد: دشمن بداند که ما تمام حرکات آن را زیر نظر داریم و بدانند که با هر تکی پاتکی قوی تر اجرا خواهیم کرد که فرزندان این ملت و ولایت هم ساکت ننشسته و با طراحی حمله پاتکی در جواب آنها را می دهند.

امام جمعه کهنوج خاطر نشان کرد: اگر کار زار جنگ به شکل دیگری رقم بخورد آن وقت دشمنان خواهند فهمید که یکه تاز این میدان کسی جزء ایران قوی نخواهد بود.

خطیب جمعه کهنوج در پایان گفت: مشکلاتی که امروز مردم با آن هنوز مواجه هستند میراث دولت قبل است و رفع آنها نیاز به زمان و فرصت مناسب دارد تا از این مشکلات عبور کنیم به هر حال می‌توانیم نمره مقبولی را به عملکرد دولت در این سه ماه گذشته داد و انتخاب ها تا دستیابی به نمره مطلوب نیازمند گام هایی جدی کوتاه مدت و بلند مدت دولت مردان هستیم.

امام جمعه آسمینون:دشمنان درصدد فضاسازی دیپلماتیک و رسانه‌ای برای انحراف افکار عمومی هستند
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد بهبودی امام جمعه موقت بخش آسمینون منوجان با اشاره به هشتم آذرماه به عنوان زمان برگزاری مذاکرات میان جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۴ با محوریت لغو تحریم و تعهد پذیر شدن طرف های غربی به برجام گفت: طی روزهای اخیر اما آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها موجی از فضاسازی را در قبال ایران و مذاکرات آتی در پیش گرفتند و درصدد فضاسازی دیپلماتیک و رسانه‌ای برای انحراف افکار عمومی هستند.

وی تاکید کرد: غربی‌ها با آگاهی از مواضع دولت سیزدهم در این امر واقع شده اند که ایران حاضر به کوتاه آمدن از حقوق خویش مبتنی و لغو تمام تحریم ها نیست و در این میان کشورهایی چون چین و روسیه نیز بر حقانیت مطالبه ایران تاکید کردند.

حجت الاسلام بهبودی بیان کرد:غربی‌ها به زعم خود با ائتلاف سازی از آژانس، آمریکا ،سه کشور اروپایی و شورای همکاری خلیج فارس در کنار رژیم صهیونیستی بر آنند تا اجماع جهانی در قبال ایران را به نمایش بگذارند تا شاید ایران را مجبور به دست برداشتن از مواضع اصولی خود برای لغو تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آنان کنند.

خطیب موقت نماز جمعه آسمینون (نودژ)با گرامیداشت ۵ آذر روز بسیج تصریح کرد:  واژه بسیج واژه ای است که برای هیچ یک از ما ناشناخته نیست و همه ما می‌دانیم  در ۵ آذر ۵۸ امام (ره) پروژه ای و یک پدیده ای را ایجاد کردند که رفع تهدید دشمن کند و تا امروز این پدیده و پروژه‌ای که بنیانگذار جمهوری اسلامی طراحی کردند به عنوان شجره طیبه شاهد آن هستیم که اکنون درخت تنومند بسیج شاخه هایش گسترده و گسترده تر شده و خواهد شد تا آنجایی که امروز می‌بینیم شاخه‌های این شجره طیبه و درخت تنومند در نظام انقلاب اسلامی و در اقصا نقاط جهان از جمله یمن لبنان فلسطین و... ثمردهی می‌کند.

وی افزود: شجره طیبه بسیج آنگونه مثمرثمر شده که اثرات این پروژه را شاهدیم که برای همه ما مایه افتخار است.

امام جمعه کوهبنان: بسیجیان تابع ولایت باشند چون راه نجات در این است
حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: نماز جمعه امروز کوهبنان به وجود بسیجیان و حلقه های صالحین مزین شده است در حالی که صالحین ایمان به همراه استقامت و مقاومت دارند.

وی ابراز کرد: دعا و توسل به اهلبیت باید در راس برنامه های بسیجیان باشد البته سردار دلها بر نماز شب ، خلوص در کار ها و خدمت به مردم تاکید فراوان دارد.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در سالروز شهادت شهیدان شهریاری و دکتر فخری زاده و ایام شهادت شهید مدرس قرار داریم شهیدی که با علم و تدبیرش در برابر رضا خان ایستاد و در نهایت به شهادت رسید. 

وی ابراز داشت:نیروهای انتظامی قوی حرکت می کنند و مقتدرانه در برابر دشمنان و بدخواهان ایستادگی دارند که باید از آنان نیز تقدیر و تشکر نمود. 

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: سردار دلها در سال ۹۴ پنج نکته را از بسیجیان خواسته که در مرحله اول خواسته از انقلاب حفاظت کنند در حالی حفظ انقلاب به فرموده حضرت امام (ره) از اوجب واجبات است.  

حجت الاسلام  جعفری گفت: در نظام اسلامی از اصول مهم ، ولایت فقیه است در حالی که سردار دلها در وصیت نامه اش از مردم می خواهد که ولایت مدار و‌ پشتیبان ولایت باشند و خدا را شاکر است که پس از دوران عبد صالح خمینی کبیر و در مسیر عبده صالح دیگری قرار گرفته که مظلومیتش اعظم بر صالحیتش است ،مردی که حکیم امروز اسلام ، تشیع ، ایران و جهان سیاسی اسلام است.

وی اظهار کرد: باید بسیجیان تابع ولایت باشند چون راه نجات در این است لذا سردار دلها خطاب به علما و مراجع تقلید از موضع سرباز ولایت صحبت می کند من می دیدم برخی خناسان سعی داشتند و دارند که مراجع و علمای موثر در جامعه را با سخنان خود و حالت حق به جانبی به سکوت و ملاحظه بکشانند در حالی که حق واضح است جمهوری اسلامی ، ارزش ها و ولایت فقیه میراث امام خمینی هستند باید مورد توجه جدی قرار بگیرند.  

وی خاطر نشان کرد کرد: سردار دلها بر مواظبت بر حلال و حرام ، تکریم پدر و‌ مادر بر اساس شان ، دوستی و رفاقت و نماز شب که کلید تمام عزت هاست تاکید دارد.

امام جمعه طغرالجرد: انقلابیون باید خود را بدهکار خون شهدا بدانند و طلبکار نباشند
 حجت‌الاسلام یاور نجم الدینی خطیب جمعه طغرالجرد در نماز جمعه این هفته بعد از دعوت همگان به رعایت تقوای الهی گفت: امروز گزینه التماس برای رفع تحریم ها به اقتدار در برابر تحریم ها مبدّل شده است امروز گزینه عقب نشینی به علت بهانه ندادن به دست دشمن برای تحریم ها به گزینه قوی شدنِ انقلاب اسلامی برای نفوذ ناپذیری در برابر تحریم ها مبدل گشته است.

امام جمعه بخش طغرالجرد افزود:  مردم ما به انقلاب، نظام و رهبری عشق می ورزند،  این غبار بی عدالتی است که مردم‌ را رنج می دهد ، مردم از ظلم و بی عدالتی که مشاهده می کنند نگرانند.

وی بیان داشت: اولین مصداق ظلم در جامعه نظام بانک‌هاست، متأسفانه رقیب سرمایه گذار است نه شریک آن، رقیب تولید کننده و کارآفرین است نه خادم آن، نظام بانکی آلوده به ربا، جامعه اسلامی را تبدیل به جامعه محاربِ با خدا می کند کسی که اهل ربا باشد دنبال دشمنی با خداست و امروزه زندگی مردم را بی برکت کرده است عامل عدم پیشرفت جامعه اسلامی می شود، آنچه که زندگی ها را قفل می‌کند ربا است. 

خطیب جمعه بخش طغرالجرد ادامه داد :سنگ اندازی در بعضی از ادارات و معطّل گذاشتن کارهای افراد، بی توجهی به ارباب رجوع مردم را نسبت به نظام بد بین می کند، مدیران و کارمندان ادارات بدانند که  به همه مردم به چشم برادر خود نگاه کنند.

حجت الاسلام یاور نجم الدینی تصریح کرد: بی عدالتی ها و تبعیض‌ها در بعضی ادارات برای نیرو گرفتن، بحث قوم و خویشی ،آشنایی و حق بیشتر فرزندان باید محو شود ما در فرهنگ اسلامی مدیر به معنای فرهنگ لیبرال نداریم ما در نظام اسلامی خادم داریم.
وی تاکید کرد: مدیرانی که پارتی بازی می‌کنند بدانند ظلم به خودشان کرده اند حق الناس است و باید جوابگو باشند در حالی که ظلم به دیگران باعث بی اعتمادی مردم نسبت به انقلاب می شوند.
امام جمعه بخش طغرالجرد گفت:دور از انصاف نباشد مدیرانی هم داریم که جای دست بوسی دارند در حالی که شبانه روز زحمت می‌کشند، مانند رئیس جمهور انقلابی که شبانه رو خدمت می‌کنند.

حجت الاسلام یاور نجم الدینی تاکید کرد: یکی از مطالبات مقام معظم‌ رهبری برخورد با حقوق های نجومی است چرا یک کارگر برای نان زن و بچه بماند ولی یک مدیر حقوق نجومی بگیرد این حقوق ها هیچ توجیهی ندارد، حق ندارند این گونه بیت المال را چپاول کند، انقلابیون باید خود را بدهکار خون شهدا بدانند و طلبکار نباشند.

امام حمعه رابر: با پیگیری مسئولان مصوبات نائب رئیس مجلس به رابر عملی شود
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته با بیان اینکه شهید مدرس پنج دوره نماینده مجلس بود گفت : مردم داری، دشمن شناسی، استبدادستیزی، ایستادگی در مقابل تهدیدات، ساده زیستی از شاخصه ها شهید مدرس بود.

 وی با بیان اینکه در شهید مدرس ترس و طمع  وجود نداشت تصریح کرد:  امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این شهید والا مقام اقتدا کنندو خلق و خوی شهید مدرس را در زندگی سیره خود قرار دهند. 

امام جمعه رابر با اشاره به موضوع حقوق های نجومی گفت: انتشار حقوق ۲۱۵میلیونی در این شرایط بحران اقتصادی و معیشتی حساسیت و موضوعیت خاصی را دارد با عدالت سازگاری ندارد.
وی تأکید کرد: لزوم برخورد با حقوق های نجومی مطالبه رهبری است دولت سابق اعتقادی با این موضوع آن نداشت اکنون قوای سه گانه ما باید به این موضوع برخورد قاطع داشته باشند و گزارش عملکرد را  به مردم  برساند.
 
خطیب جمعه رابر گفت : حقوق های نجومی زیبنده نیست قوای سه گانه به جد وارد عمل شوند گزارش عملکرد را  به مردم دهند که خرسند شوند.

خطیب جمعه رابر با اشاره به سفر نیکزاد نائب رئیس مجلس به رابر با دعوت  نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت : مشکلات شهرستان رابر  مطرح شد مشکلات برق ، کم آبی حقیقتا کمبود ها آزار دهنده است بعضی روستا ها یک ساعت آب در تابستان  داشتند، مشکل واگذاری زمین جاده رابر به استان کرمان مطالبات به حقی بود بر روی کاغذ تصمیماتی نوشته شد.
 خطیب جمعه رابر افزود: با پیگیری نماینده مجلس مصوبات روی کاغذ به مصوبات عملی تبدیل شود تا قدری از مشکلات مردم کاسته شود.

امام جمعه انار:مشکل کم آبی در سطح ملی مورد بررسی قرار گیرد
حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه شهرستان انار گفت:  مقابله آمریکا و کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی بی نتیجه است و آنها یک راه بیشتر ندارند و آن "پایان تحریم های ظالمانه " است . 

امام جمعه شهرستان انار ادامه داد: مشکل کم آبی باید در سطح ملی مورد بررسی قرار گیرد و امروز مشکل کمبود آب نیست بلکه ضعف مدیریت بر مصرف آب است .

وی تاکید کرد: مسئولین محترم در تصمیماتشان باید تدبیر و دوراندیشی و آینده نگری را مدنظر داشته باشند، در دولت انقلابی نیازمند به مسئولین انقلابی و جهادی است که امیدواریم بزودی شاهد این تحول در استان کرمان نیز باشیم.

امام جمعه ریگان: دولت انقلابی جلوی حقوق های نجومی را بگیرد
حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های اين هفته نماز جمعه ریگان با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیجی با خدا محوری آغاز می شود. 

امام جمعه ریگان افزود: بسیجی اهل فهم و صاحب بصیرت است.
وی اشاره داشت به سالروز ترور شهید فخری زاده و عنوان کرد: شهید محسن فخری زاده نخبه و دانشمند هسته ای که بعضی ها از روی کج فهمی او را حتی دانشمند هسته ای نخواندند.
رضازاده ادامه داد: شهید فخری زاده سعی و تلاشش را در حوزه هسته ای به اوج رساند و مظلومانه برای ارتقاء علم هسته ای کشور دفاع کرد.

وی اشاره داشت به پرداخت های نجومی به برخی مسئولان و تصریح کرد: پرداخت این حقوق ها باعث گلایه های شدید مردم شده است.

امام جمعه شهرستان ریگان در خاتمه عنوان کرد: دولت انقلابی جلوی حقوق های نجومی را بگیرد.

امام جمعه فهرج:نگاه به نخبگان یک نگاه دلسوزانه و ملی باشد
حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نمازجمعه این هفته با گرامیداشت ۵ آذر روز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام (ره) گفت: بسیجیان مخلص و جان برکف ثابت نموده اند تا این ارتش مقتدر مستضعفین وجود دارد آمریکا و اسراییل هیچ غلطی نتوانند کرد.

وی با تأکید بر بحث تعلیم و تربیت افزود: باید نگاه به نخبگان یک نگاه دلسوزانه و ملی باشد چرا که پیشرفت علمی یک کشور باعث اقتدار میشود.

آقاملایی در همین رابطه با اشاره به مشکلات دانشگاه پیام نور فهرج خواستار افزایش رشته های این دانشگاه و ارائه فرصت چندساله توسط وزارت علوم شد و اظهار کرد: دانشگاه پیام نور فهرج با سختی توسط مردم ایجاد شده و نیاز است با مدیریت انقلابی و جهادی نماینده محترم و وزیر علوم رونق بگیرد.

خطیب جمعه فهرج با اشاره به ۱۰ آذر سالروز شهادت سیدحسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین ما باید مثل مدرس باشند چرا که در دولت اسلامی کسی که مسئول میشود رییس نیست خادم است و باید نوکری کند.

وی خاطرنشان کرد: اشرافی گری بلای کشور است و رفتار و گفتار مسئولان باید ضدجهت اشرافی گری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاملایی همچنین خواستار برخورد با حقوق بگیران نجومی شد و بیان کرد: ۵ سال از مطالبه ولی امر مسلمین در مقابله با حقوق های نجومی میگذرد و متأسفانه دولت سابق اعتقاد چندانی با ناهنجاری های بزرگ نداشت.

امام جمعه فهرج تأکید کرد: از‌ حقوق های نجومی به سادگی نباید گذشت و مجلس و دولت باید با قانون گذاری درست و اصلاح نظام اداری نقش اساسی از خود ایفا کنند.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 122897

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122897/بسیج-جریان-پیشرویی-جهان-اسلام-مد-نظر-قرار-داده-حقوق-های-نامتعارف-هرچه-سریعتر-سرو-سامان-یابد

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir