تاریخ انتشار :جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۳
۰
plusresetminus
حمید ابراهیم آبادی با بیان اینکه بعضی دولت ها با بی مهری بسیج را زدند ولی بسیج کمک حال همان دولت هم نیز بود گفت: بسیج به ولایت و ملت تعهد دارد؛ نه از اخم کسی میترسد و نه برای لبخند کسی تره خرد میکند.
بسیج به ولایت و ملت متعهد است
به گزارش راه آرمان؛ حمید ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج در حاشیه نماز جمعه امروز به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره) گفت: بسیج در دل بحران ها رشد یافته و محصول پشت میز نشستن و تصمیم گرفتن نیست.

وی افزود: بسیج همواره در حال تکامل بوده و وقتی هر نوع مشکلی پیش آید این بسیج است که به کمک مجموعه های مختلف دولت و نیروهای نظامی و امنیتی میرود.

ابراهیم آبادی همچنین به فعالیت های خستگی ناپذیر بسیجیان در مبارزه با ویروس کرونا اشاره و اظهار کرد: بسیج در زمان کرونا با ضدعفونی کردن، کمک های مومنانه، بیماریابی و ... توانست این ویروس منحوس را متوقف و شکست دهد.

فرمانده سپاه فهرج با بیان اینکه بعضی دولت ها با بی مهری بسیج را زدند ولی بسیج کمک حال همان دولت هم نیز بود افزود: بسیج به ولایت و ملت تعهد دارد؛ نه از اخم کسی میترسد و نه برای لبخند کسی تره خرد میکند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج فرمول گذر کشور و ملت از سختی هاست و آمده است تا دیگر عاشورا تکرار نشود.

ابراهیم آبادی گفت: بسیجیان ما زمان جبهه و جنگ صندلی ها را رها و برای دفاع از خاک و ناموس به مناطق جنگی رفتند ولی لیبرال ها با امنیت و آسایش درس خواندند، پست ها را گرفتند و به ملت خیانت کردند.

فرمانده سپاه فهرج با بیان اینکه دلیل متوقف شدن خودروسازی کشور نبود تفکر بسیجی در این صنعت است اضافه کرد: امروز روزی است که آمریکا به دست فرزندان شما در سپاه پاسداران بارها ذلیل و حقیر شده است.

وی تصریح کرد: آن کسانی که در کشور پهباد، ماهواره، پالایشگاه، بالگرد، موشک بالستیک نقطه زن میسازند و موجود زنده به فضا میفرستند آنها فرزندان ملت ایران و همین بسیجیان هستند که افتخارآفرینی میکنند.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdci3raz3t1arv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما