تاریخ انتشار :شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸
۰
plusresetminus
پیکرمطهرشهید«محمد علی کرباسی راوری» که به عنوان شهید گمنام در شهر اَردل استان چهارمحال و بختیاری دفن بود شناسایی شد.
پایان ۳۹ سال فراق با شناسایی هویت شهید گمنام کرمانی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش راه آرمان: باز هم خبری در گوش شهر پیچیده است، خبری پر از عطر یوسف، و این بار باز هم یکی دیگر از آن گمشده ها رخ نشان داده است.

بعد از 39 سال خبری پیچیده است، خبری داغ تر از رمل های سوزان فکه، که سال ها امانت داری کردند، اما این بار خبر اندکی متفاوت است، این بار خبر کمی فرق دارد، این بار شهیدی رخ نشان داده است که سال ها با نام و نشان «شهیدگمنام» کنجی از این خاک روزگار می گذراند و امروز بالاخره پرده گمنامی اش را کنار زد.

خبری که باید 39 سال پیش می آمد، اما نیامد و پدر و مادری در حسرت شنیدن آن، سال ها به صبر نشستند و چشم به در دوختند و در این چشم انتظاری دار فانی را وداع گفتند.

از روز دهم اردیبهشت ماه سال ۶۱ که محمدعلی در عملیات بیت المقدس در غرب کارون مفقود شد، سال ۱۳۹۰ شهید گمنام ۲۱ ساله ای در شهر اَردل استان چهارمحال و بختیاری تدفین می شود در حالیکه مادر فقط یک سال قبل از آن یعنی در سال ۸۹ بدرود حیات گفته و پدر ۱۱ سال قبل تر در سال ۷۹ با چشمانی منتظر از دنیا رفته است.

خبر شناسایی پیکر پاک شهید محمد علی کرباسی راوری با حضور مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و مسؤل مرکز حفظ آثار ارتش و جمعی از مسئولان استان کرمان  به اطلاع اعضای خانواده داده شد.





انتهای پیام/ط
  https://armanekerman.ir/vdcezw8zwjh8woi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین