تاریخ انتشار :شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۶
۰
plusresetminus
اردوی جهادی پزشکی و دندان پزشکی به همت ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام در روستا‌های کشیت، نسک و حرمک بخش گلباف برگزار شد.
اردوی جهادی پزشکان در گلباف کرمان
به گزارش راه آرمان: حمیدرضا حسینخانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام گفت در این اردوی جهادی که به مدت دو روز در روستای کشیت برگزار شد به اهالی روستا های کشیت و نسک و حرمک به صورت رایگان در بخش های دندان پزشکی و پزشک عمومی و مامایی خدمات رسانی شد.

وی افزود طی مدت دو روز تعداد 21 دندان پزشک، 2 پزشک عمومی و 1 ماما با روحیه و تفکر بسیجی و جهادی در این اردو داشته اند.

حسینخانی در ادامه تصریح کرد تیم های دندان پزشکی با در اختیار داشتن دو کامیونت و دو یونیت سیار دندان پزشکی که با همت دانشگاه علوم پزشکی کرمان مهیا شده بود طی دو روز تعداد 300 بیمار را در زمینه های ترمیم، جرم گیری، کشیدن دندان و فیشورسیلانت کودکان تحت درمان قرار دادند، همچنین پزشکان عمومی و مامایی با ویزیت 300 نفر بیمار و تجویز دارو به صورت رایگان به مردم سه روستای بخش گلباف خدمات رسانی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام در پایان ضمن تقدیر از پزشکان حاضر در این اردوی جهادی و دانشگاه علوم پزشکی کرمان، خاطرنشان کرد ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مردم عزیزمان در این امر شایسته بالغ بر یکصد و ده میلیون تومان برآورد می شود و حدود پانزده میلیون تومان دارو و وسایل پزشکی به صورت رایگان در اختیار بیماران و مراجعین قرار گرفته است.
 




انتهای پیام/ط
https://armanekerman.ir/vdcjv8evauqe8hz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین