تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۷
۰
plusresetminus
علی زنی وند با اشاره به صفات خوب شخصیتی و عرفانی سردار سلیمانی، گفت: این خصایص می تواند سبب اثر گذاری بر جوان شود و برخی مشکلات تفکری نسل جوان ما که با ارزش های ضد نظام دستکاری شده اند را برطرف کند.
خصایص سردار سلیمانی هویت بخش نسل امرور خواهد شد

به گزارش "راه آرمان " علی زینی وند استاندار کرمان درآیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه و عدالت استان عنوان کرد: گرچه استفاده از رسانه همچون تیغ دو لبه است اما جلوگیری از فساد، تقویت صداقت، آرمان های انقلاب و ارزش های انقلابی نظام نشان از نقش پر رنگ رسانه ها دارد.
وی ادامه داد: نقش عکاس، خبرنگار و شهروند خبرنگار در رسالت خبری مشهود است و شجاعت خبرنگار باعث شده به راندمان کاری قوه قضائیه افزوده شود؛ بنابر این قشری که می تواند در این  گفتمان تولید عدالت کند و می تواند در پالایش جامعه و تفکرات مفید جامعه کمک شایانی کند، تنها خبرنگار است.

استاندار کرمان تاکید کرد: تجمیع مجموعه رفتار و آداب زندگی سردار سلیمانی در طول نسل ها در یک شخص بسیار کم اتفاق می افتد؛ انسانی با همه ی جنبه های شخصیتی همچون؛ مردانگی و فتوت، محبت و دوستی، اهل رفاقت بودن! توجه به امور مردم و خانواده داشتن ، تعبد و دینداری، عرفان ، شجاعت و فرماندهی اش در  اهم  ویژگی هایش در لابه لای این همه خصیصه خوب پنهان شده باشد.

وی با اشاره به صفات خوب شخصیتی و عرفانی سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: این خصایص می تواند سبب اثر گذاری بر جوان شود و برخی مشکلات تفکری نسل جوان ما که با ارزش های ضد نظام دستکاری شده اند را برطرف کند.

انتهای پیام/ط1 https://armanekerman.ir/vdceew8zojh8woi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین