تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۰
۰
plusresetminus
حسین باقری گفت: شهید یوسف الهی این بسیجی نمونه آنقدر فداکاری داشت که علی رغم زخمی بودن بدنش اما در عملیات شرکت می کرد و حاج قاسم را تنها نمی گذاشت این درسی است برای بسیجیان امروز به عنوان جانپناه جامعه که با نگاه به شهید یوسف الهی گذشت و فداکاری داشته باشند.
حاج قاسم شهید یوسف الهی را بسیجی نمونه ی زمان جنگ معرفی کرده است/ بسیجیان امروز  با نگاه به شهید یوسف الهی فداکاری داشته باشند
به گزارش راه آرمان؛ حسین باقری مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان بعد از ظهر امروز در مراسم رونمایی از موشن گرافیک شهید یوسف الهی در گلزار شهدای کرمان گفت: همانطور که می دانیم سپهبد شهید سلیمانی، شهید یوسف الهی را به عنوان بسیجی نمونه ی زمان جنگ و در واقع گل سر سبد بسیجیان زمان جنگ معرفی می کند.

وی ادامه داد: مهم ترین نکته در این موشن گرافیک این است که از زبان شهید سلیمانی بیان می شود، شهید یوسف الهی در تمام صحنه های جنگ و نه فقط عملیات ها حضور داشت و هیچ گاه جبهه ها را خالی نمی کرد.

باقری بیان کرد: پیام دوم این موشن گرافیک این است که به گفته ی شهید سلیمانی، شهید یوسف الهی از هر عملیاتی زخمی بر تن داشت اما با این وجود جبهه را خالی نمی کرد اگر چه بدنش پاره پاره بود.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان عنوان کرد: در واقع نکته ی کلام شهید سلیمانی این است که شهید یوسف الهی این بسیجی نمونه آنقدر فداکاری داشت علی رغم زخمی بودن بدنش اما در عملیات شرکت می کرد و حاج قاسم را تنها نمی گذاشت این درسی است برای بسیجیان امروز به عنوان جانپناه جامعه که با نگاه به شهید یوسف الهی گذشت و فداکاری داشته باشند.
انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdchminzz23niwd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین