کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تقویت گروه های جهادی در اولویت سازمان بسیج است

7 آذر 1400 ساعت 16:29

غلامرضا سلیمانی گفت: جهادگران بسیجی به عنوان همرزمان شهید سلیمانی در کنار مردم، مشکلات مردم را حل خواهند کرد  از این رو تقویت گروه های جهادی در اولویت سازمان بسیج است.


به گزارش راه آرمان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین بعد از ظهر امروز در رزمایش اقتدار و خدمت رسانی گروه های جهادی در گلزار شهدای کرمان گفت: شهید سلیمانی همیشه پیشگام بود، در دفاع مقدس موثر بود، در جنوب شرق امنیت افرین و پس از آن در حمایت از مردم مظلوم جهان و تشکیل جبهه مقاومت حضور داشت.

وی ادامه داد: دفاع شهید سلیمانی، یک دفاع مقدس جهانی بود که اثرات ان سال ها برای جهانیان خواهد بود.

سردار سلیمانی با تاکید بر این که گام دوم انقلاب اسلامی با تکیه بر تجربیات گام اول و استعداد جوانان و تمسک به روحیه بسیجی آغاز شده است؛ عنوان کرد: جهادگران امروز، با تاسی از جهادگران دیروز و شهید سلیمانی، وارد دوره جدید می شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که امروز دشمنان در حال فرار از کشورهای منطقه است تاکید کرد: اسلام سنگر های کلیدی را فتح خواهد کرد و جامعه ما به سمت مهدوی شدن پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد: جهادگران بسیجی به عنوان همرزمان شهید سلیمانی در کنار مردم، مشکلات مردم را حل خواهند کرد  از این رو تقویت گروه های جهادی در اولویت سازمان بسیج است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 122953

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122953/تقویت-گروه-های-جهادی-اولویت-سازمان-بسیج

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir