تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۹
۰
plusresetminus
غلامرضا سلیمانی گفت: بسیج در کنار تولید کنندگان خرد و خانگی است و بسیج سازندگی در استان ها و شهرستان ها این مساله را در کانون توجه قرار داده است.
ظرفیت های کشور ما در بسیاری از ابعاد بی نظیر است/ بسیج در کنار تولید کنندگان خرد و خانگی است
به گزارش راه آرمان، بعد از ظهر امروز نمایشگاه اقتصاد مقاومتی توسط سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حسینیه ثارالله کرمان  افتتاح شد.

سردار سلیمانی در این مراسم گفت: ظرفیت های کشور ما در بسیاری از ابعاد کم نظیر و یا بی نظیر است که از جمله ی آن می توان به ظرفیت نیروی جوان، مبتکر، دانش بنیان و خلاق اشاره کرد.

وی ادامه داد: در خصوص اقتصاد مقاومتی کاری را در سالیان گذشته آغاز کردیم که هنوز می توانیم مدعی شویم که این کار نوپا است ولی این کار نوپا تچربه ای سنگین و موفقی به همراه دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: انشاالله با توجه به هماهنگی های بوجود آمده در شرایط جدید کشور و مستقر شدن دولت انقلابی بتوانیم از اقتصاد مقاومتی مردم سالار به خصوص اقتصاد خرد و خانگی، صنایع بومی، دستی، تولیدات محلی و از صنایع تبدیلی حمایت کنیم و در زمینه آموزش و مهارت آموزی، تولید،بسته بندی و تسهیل گری برای عرضه محصولات به بازار قدم بداریم.

سردار سلیمانی تاکید کرد: همانطور که در طول سالیان گذشته بوده امسال نیز بسیج حجم خوبی از تسهیلات قرض الحسنه را پیش بینی کرده است و انشاالله در سال 1401 بیش تر از گذشته افراد را حمایت می کند.

وی با اشاره به مانع زدایی برای ورود محصولات به بازار، عنوان کرد: بخشی ازتولید کنندگان محصولات وقتی می خواهند به بازار ورود کنند موانعی سر راه دارند از این رو مجموعه ای تسهیل گر در تهران سازماندهی کرده ایم که در شهرستان ها نیز شعبه دارد که در بنیاد تعاون بسیج به عنوان شرکت پارسه یاس نوین که بدون این که اجرتی بگیرد موانع را شناسایی می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  در پایان گفت: به هر حال بسیج در کنار تولید کنندگان خرد و خانگی است و بسیج سازندگی در استان ها و شهرستان ها این مساله را در کانون توجه قرار داده است.
انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdcdkx0f5yt0xn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما