تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۲
۰
plusresetminus
ناخدا مدنی با بیان اینکه امروز هیچ تهدیدی ما را از مسیر و ماموریتی باز نداشته و با اقتدار در دریا حضور داریم، گفت: امروز حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب های خلیج فارس سبب ثبات منطقه شده است.
حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب های خلیج فارس سبب ثبات منطقه شده است
به گزارش راه آرمان؛ فرمانده  آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در نشست خبری به مناسبت هفتم آذر گفت: یکی از مراکز مهم نیروی دریایی کشور در شهرستان سیرجان مستقر است که پشتیبانی تدارکاتی و اقتصادی نیروی دریایی کشور را برعهده دارد.

ناخدا مدنی با بیان اینکه امروز هیچ تهدیدی ما را از مسیر و ماموریتی باز نداشته و با اقتدار در دریا حضور داریم به نقش نیروی دریایی پس از جنگ و نیز دوران دفاع مقدس پرداخت اذعان کرد: پس از دفاع مقدس در ۲ جبهه «بازدارندگی» و «خودباوری، خوداتکایی و رسیدن به نقطه ثبات در حوزه تجهیزاتی و آموزشی» به استقلال رسیدیم.

وی گفت: نیروی دریایی در حوزه زیرسطحی، سطحی و همچنین ساخت شناورها و ناوشکن ها، در حوزه موشکی و ساخت قطعات یگان ها و نیز شناورها به خودکفایی و استقلال رسیده درحالی که قبل از انقلاب تماما وابسته به مستشاران بیگانه بودیم واین مهم امروز به همت جوانان و فرماندهان این مرز وبوم میسر شده است.

ناخدا مدنی عنوان کرد: امروز حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب های خلیج فارس سبب ثبات منطقه شده است.

فرمانده  آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان اظهار کرد: حفظ اقتدار ایران با حضور ناوگان‌های نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین المللی ثابت شد و اتکای به این سرمایه‌های عظیم موجب شده ناوگان های مختلف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فعالانه و موثر خود در آب های بین المللی و دریاهای دور امنیت را برای جمهوری اسلامی و حتی کشورهای منطقه نیز به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/سعید https://armanekerman.ir/vdcb05b8arhb59p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما