تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸
۰
plusresetminus
به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله با حضور فرماندار شهرستان، شهردار کوهبنان، جمعیت هلال احمر و جمعی دیگر از مسئولین، مانور زلزله در مدرسه امیرکبیر شهرستان کوهبنان برگزار شد.
مانور زلزله در شهرستان کوهبنان برگزار شد
در حاشیه این مانور حمید پورعسکری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهبنان در گفتگو باخبرنگار" راه آرمان"
​​​​​​ گفت:امروز ۸ آذر ماه همزمان با سراسر کشور بیست و سومین دوره  مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن،جامعه تاب آور در دبیرستان امیرکبیر شهرستان کوهبنان برگزار شد .  که هدف از این مانور امادگی دانش آموزان، معلمین و ستاد مدیریت بحران شهرستان است .

وی افزود: در این مانور بعد از نواختن آژیر خطر ، پناه گیری در محل های ایمن  و تا اتمام پس لرزه های اولیه براساس مثلث حیات خروج اضطراری با رعایت نکات ایمنی فردی و گروهی و استقرار  در مناطق امن و مکان هایی که از ایمنی لازم برخوردار هستند؛ انجام شد.

پورعسکری بیان کرد:  در پایان برای حمل مصدومین از اکیپ های امداد و نجات شهرستان جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، سپاه و شبکه بهداشت استفاده شده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده بحث اطفاء حریق هم انجام شد که ابتدا کار با کپسول آتشنشانی به دانش آموزان آموزش داده شد و در پایان مانور توسط پرسنل آتش نشانی شهر کوهبنان مانور اطفاء حریق انجام شد.

پورعسکری گفت: در پایان این مانور به کمک نجاتگران جمعیت هلال احمر و پرسنل درمانگاه ناجا ، عملیات تریاژ انجام شد و مصدومان توسط آمبولانس ها جمعیت هلال احمر، سپاه، شبکه بهداشت و درمان شهرستان  به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

انتهای پیام/محمدی کوهبنانی

  https://armanekerman.ir/vdcevw8znjh8woi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما