تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱
۰
plusresetminus
رشیدی رئیس اداره آموزش و پرورش راین گفت:مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس با "شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور" در شهر راین برگزار شد.
مانور زلزله در شهرستان راین برگزار شد
رشیدی رئیس اداره آموزش و پرورش راین در گفتگو با خبرنگار ؛راه آرمان؛  بیان کرد:  این مانور همه ساله به عنوان بزرگترین فعالیت آموزش همگانی کشور در حیطه ایمنی مدارس در برابر زلزله، اجرا میشود و امسال نیز با موفقیت انجام شد.
 
وی افزود : در این مانور تلاش شده تا با محوریت ایمنی در برابر زلزله در مدرسه و خانه، اطلاعات جامعی به مخاطبین مانور ارائه شود که با فراگیری آن مطالب بتوانند در مقابل زلزله احتمالی از آمادگی لازم برخوردار شوند.
 
رشیدی تصریح کرد : در این مانور تلاش شده تا با محوریت ایمنی در برابر زلزله در مدرسه و خانه اطلاعات جامعی به مخاطبین مانور دانش آموزان ارائه شود تا با فراگیری آن مطالب بتوانند در مقابل زلزله احتمالی از آمادگی لازم برخوردار شوند.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش راین عنوان کرد : هدف اصلی از برگزاری این مانورها، کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله بوسیله ارتقاء فرهنگ ایمنی و مقاوم سازی، ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های صحیح و سریع در برابر زلزله، افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مورد زلزله و سایر پدیده های طبیعی می باشد.



انتهای پیام/تاج الدینی 
https://armanekerman.ir/vdcg7x9quak9xy4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما