کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با پیگیری نماینده و دستور وزیر اقتصاد؛

« رفسنجان دارو » از تعطیلی رهایی یافت

9 آذر 1400 ساعت 20:14

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: مدتی بود که به دنبال حل مشکل رفسنجان دارو بودم و امروز دستور خرید دین را از وزیر اقتصاد گرفتم، مسأله خرید دین شرکت رفسنجان دارو انجام شود.



به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام حسین جلالی در خصوص دیدار با خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی پیرامون شرکت رفسنجان دارو اظهار کرد: این شرکت برای رفسنجان و جنوب شرق کشور مهم و برند است. حدود ۶۰ نفر اشتغالزایی دارد که در حال حاضر به دلیل بدهی به بانک در آستانه تعطیلی بوده و این سرمایه راکد مانده است.


نماینده رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: مدتی بود که به دنبال حل مشکل رفسنجان دارو بودم و امروز دستور خرید دین را از وزیر اقتصاد گرفتم و وزیر در حضور بنده با وزارت رفاه تماس تلفنی برقرار و درخواست کرد، مسأله خرید دین شرکت رفسنجان دارو انجام شود، که الحمدلله این مسأله منجر به نجات این شرکت از تعطیلی خواهد شد و امیدوارم با مدیریت درست اقتصادی، شرکت رفسنجان دارو بتواند سرپا بایستد و اشتغال خوبی ایجاد کند و به عنوان برند دارویی جنوب شرق همچنان فعالیت کند.
دکتر جلالی همچنین در این دیدار با توجه به مشکلات اقتصادی که مردم دارند، درخواست امهال وام ها را مطرح کرد و خواستار بخشش سودهای بانکی شد.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 122999

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122999/رفسنجان-دارو-تعطیلی-رهایی-یافت

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir