کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده رفسنجان و انار در مجلس:

به دنبال سرمایه گذاری «وزارت دفاع» در رفسنجان و انار هستیم

9 آذر 1400 ساعت 20:14

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری وزارت دفاع در رفسنجان و انار رایزنی های اولیه صورت گرفته است.


به گزارش راه آرمان؛  حجت الاسلام دکتر حسین جلالی در ادامه رایزنی ها برای جذب سرمایه گذار در شهرستان های رفسنجان و انار با مشاور نظامی دفتر مقام معظم رهبری جلسه ای برگزار و در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر، تصمیم بر این شد که از ظرفیت های وزارت دفاع برای سرمایه گذاری در رفسنجان و انار استفاده شود.
به گفته دکتر جلالی مقرر شد طی جلسه ای با وزیر دفاع ظرفیت های رفسنجان و انار و ظرفیت های سرمایه گذاری وزارت دفاع مورد بررسی قرار گیرد و تصمیم گیری شود.
امروز دکتر جلالی در همین راستا با معاون پارلمانی وزارت دفاع جلسه ای برگزار کرد.
وی در این رابطه توضیح داد: طی تصمیماتی که اتخاذ شد، قرار شد ابتدا بازدیدی از هولدینگ غدیر، اتکا و ساتا انجام شود و در حوزه معدن، فولاد و… ظرفیت های وزارت دفاع را ببینیم وظرفیت های رفسنجان و انار را هم عرضه کنیم و بعد از جمع بندی، جلسه ای با حضور وزیر دفاع در جهت برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در رفسنجان و انار برگزار کنیم.
در دیدار با وزیر نیرو؛ «تأکید نماینده بر سرعت بخشی به اجرای پروژه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی»
نماینده مردم رفسنجان و انار در خانه ملت امروز همچنین با مهرابیان وزیر نیرو دیدار و پیرامون مسأله نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی رفسنجان مباحثی مطرح کرد و با ابراز گله مندی از عدم سرعت بخشی به این پروژه، گفت: با توجه به کمبود برقی که در منطقه داریم، این تأخیر به نفع ما نیست.
حجت الاسلام جلالی از تماس مهرابیان برای شنیدن گزارشی از وضعیت نیروگاه رفسنجان با یکی از بخش های وزاتخانه خبر داد و گفت: قرار است هفته آینده جلسه دیگری با وزیر در این خصوص برگزار و نسبت به سرعت دادن به این پروژه تصمیماتی گرفته شود.
مسأله انتقال آب خلیج فارس برای شرب هم موضوع دیگری بود که حجت الاسلام جلالی خواستار تعیین تکلیف آن شد و پیرامون تأمین آب های کشاورزی هم مباحثی مطرح شد.
دیدار با وزیر کار؛«پیگیری مشکلات بیمه، اشتغال خرد و بازنشستگی کارگران و…»
دیدار با عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز دوشنبه پرکار نماینده انجام شد و پیرامون مسائل تأمین اجتماعی، بیمه کارگران، اشتغال خرد و خانگی و… مسائلی مطرح و مقرر شد هفته آینده در جلسه ای با مجمع نمایندگان انقلابی با وزیر مسائل استان در خصوص مسائل مطرح شده و بیمه، بازنشستگی کارگران و …مطرح گردد و نسبت به حل آن اقدام شود.
دیدار با رئیس بنیاد شهید؛ «پیگیری اشتغال و مسکن خانواده های ایثارگران»
حجت الاسلام جلالی رئیس مجمع نمایندگان انقلابی استان کرمان همچنین امروز به منظور پیگیری مسأله اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر و مسائل حوزه زمین و مسکن این خانواده ها با دکتر قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید کشور دیدار کرد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 123000

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/123000/دنبال-سرمایه-گذاری-وزارت-دفاع-رفسنجان-انار-هستیم

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir