کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

امنیت پایداری در مرزهای شرقی داریم/ اجرای طرح کوثر برای خانه‌دار شدن کارکنان نزاجا

9 آذر 1400 ساعت 20:30

امیر کیومرث حیدری از امنیت پایدار در مرزهای کشور خبر داد.


به گزارش راه آرمان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در حاشیه افتتاح پروژه منازل مسکونی سازمانی ارتش در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سطح کشور بنا به اوامر مقام معظم رهبری قرار است ۲۳ هزار خانه سازمانی بسازیم که با همتی که صورت گرفته الحمدالله شروع به کار کردیم و  از این ۲۳ هزار واحد ۱۲۸۶ واحد سهم استان کرمان است که امروز ۴۱۸ واحد افتتاح و پروژه‌های بعدی هم به مرحله افتتاح خواهند رسید.

وی افزود: نیروی زمینی، گذشته بر این موضوع، مأموریت اصلی‌اش تولید امنیت برای کشور است. هم‌اکنون به‌منظور برقراری یک امنیت پایدار و ماندگار در مرزهای کشور ازجمله در جنوب‌شرق، شرق، شمال‌غرب، جنوب غرب و... مستقر هستیم؛ البته حضور ما به معنی اینکه خطری کشور را تهدید می‌کند نیست، بلکه به‌منظور برقراری امنیت پایدارتر و بهتر است که در همین منطقه هم در جنوب‌شرق حضور داریم.

امیر حیدری بیان کرد: مأموریت دیگر در عرصه خودکفایی‌ست، باید در فرصتی که داریم ارتش و نیروی زمینی را آماده کنیم که در این مسیر هم قدم‌های خوبی برداشتیم؛ چه در زمینه تجهیز بالگردها، توسعه پهپاد و بهره‌بردای از این وسیله خوب، عرصه‌های موشکی، ضدزره و... بسیار فعالیت گسترده داریم و در کنار همه اینها از روحیه و رفاه کارکنان‌مان هم غافل نبودیم.

وی ادامه داد: ما یک سازمان انسان‌محور هستیم که باید نگاه اصلی توجه‌مان به ارتقاء معیشت و منزلت کارکنان‌مان باشد که یکی از مؤلفه‌های معیشتی، مسکن هست چه مسکن شخصی چه سازمانی.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: مسکن سازمان تاپایان سال آینده تمام می شود و همه کارکنان نیروی ارتش از داشتن مسکن سازمانی بی‌نیاز می‌شوند.در بعد مسکن شخصی هم رهبر معظم انقلاب امر فرمودند کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید در پایان خدمت یک واحد خانه شخصی از خودشان داشته باشند.

وی ابراز کرد:  در این مسیر طرحی به نام کوثر برنامه‌ریزی کردیم و امسال سال برنامه‌ریزی، کلنگ‌زنی و شروع این طرح است و تعهد کردیم تا سه سال آینده کارکنان‌مان که نیازمند ضروری هستند در بعد خانه شخصی بی‌نیاز شوند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه از استقرار یک گردان پهپادی در کرمان خبر داد.
وی گفت: حاج‌قاسم برای نسل و تاریخ کشور یک الگوی ماندگار به نام سیدالشهدای مقاومت است و همواره برای ما پیام دارد که راه مقدس و نورانی‌‌مان غافل نباشیم.


کد مطلب: 123002

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/123002/امنیت-پایداری-مرزهای-شرقی-داریم-اجرای-طرح-کوثر-خانه-دار-شدن-کارکنان-نزاجا

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir