تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۶
۰
plusresetminus
رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

أخذ رضایت‌نامه از والدین برای حضور فرزندان در مدارس، وجاهت قانونی ندارد

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان درباره قانونی بودن یا نبودن أخذ رضایت‌نامه برخی از مدارس از والدین برای حضور دانش‌‌آموزان در مدرسه توضیحاتی داد.
أخذ رضایت‌نامه از والدین برای حضور فرزندان در مدارس، وجاهت قانونی ندارد
به گزارش راه آرمان" حمید رضا میر موسی؛ در خصوص أخذ رضایت نامه از سوی برخی مدارس از والدین برای حضور دانش‌ آموزان در مدرسه، اظهار کرد: هیچ دستورالعملی مبنی بر أخذ رضایتنامه از والدین برای حضور دانش آموزان به مدارس ابلاغ نشده است، لذا این موضوع وجاهت قانونی ندارد.

وی افزود: با توجه به این که ستاد ملی مبارزه با کرونا مخالفتی با بازگشایی مدارس ندارد، لذا ضرورتی نیز بر أخذ گواهی و رضایت نامه از والدین وجود نخواهد داشت.

میر موسی با تأکید بر این که برای حضور دانش آموزان در ساعات خارج از برنامه درسی مصوب مانند: «شرکت در اردوها» و «فعالیت ‌های فوق برنامه»، رضایت نامه نیاز است، ادامه داد: مدارس موظف به اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی هستند تا خانواده‌ها نیز با آرامش بتوانند فرزندان خود را به مدرسه بفرستند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هرگونه شکایاتی درباره أخذ رضایت نامه از سوی مدارس از طریق سامانه shekayat.medu.ir ظرف مدت ١٠ روز پیگیری و پاسخ آن داده می‌شود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcezx8z7jh8w7i.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین